عرضه انواع روفرشی ترک کشدار در تهران

عرضه انواع روفرشی ترک کشدار در تهران


عرضه انواع روفرشی ترک کشدار در تهران توسط شرکت تولیدی کیاپوش صورت می گیرد. تولیدی کیاپوش پس از تولید روفرشی کشدار با بهترین نخ و متریال خارجی طرح مورد نظر مشتری را بر روفرشی چاپ می زند. سپس محصول نهایی را بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رساند. قیمت این کالا بسیار مناسب تر از روفرشی هایی است که از بازار و از دست واسطه گران خریداری می شود. بهتر است بدانید وارد کنندگان کالا روفرشی های با کیفیت پایین یا بی کیفیت را وارد کشور و روانه بازار می کنند. چرا که می خواهند از شر هزینه های هنگفت گمرکی رها شوند و در ضمن سود خود را ببرند. به همین دلیل است که در بازار روفرشی های ترک کیفیت متفاوتی دارند.

 

انواع مدل روفرشی ترک کشدار

انواع مدل روفرشی ترک کشدار

روفرشی با کیفیت

 

فرش دستباف ابریشم سالاری  وسایر فرش های گرانقیمت برای محافظت از آلودگی و نور آفتاب نیاز به روفرشی دارند. اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن  مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

روفرشی بی کیفیت

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را گفته و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

از انواع طرح های روفرشی کشدار کیاپوش می توان به طرح های فرش، پتینه، سنتی، کلاسیک، گلدار، طرح سنگ، طرح کودک، طرح مدرن و فانتزی و …  اشاره نمود. در این بین طرح کودک و طرح فانتزی بین کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. همان طور که از نامش پیداست روفرشی کشدار  از سر خوردن و لیز خوردن روکش روی فرش جلوگیری می کند و برای خانه هایی که رفت و امد زیاد می باشد و کودکان وجود دارند مناسب می باشد.

فروشنده بهترین روفرشی ترک کشدار در تهران

فروشنده بهترین روفرشی ترک کشدار تهرانامروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانید انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما