بررسی قیمت روفرشی شش متری

بررسی قیمت روفرشی شش متری


فرش دستباف 6 متری  دراکثر حانه های آپارتمانی وجود دارد. این فرش برای محافظت در برابر نور آفتاب و گرد و غبار و… نیاز به روفرشی 6 متری دارد. روفرشی شش متری محصولی پرکاربرد است که قیمت آن با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل، نمی توان قیمت دقیقی از روفرشی را در اختیار مشتریان قرار داد. جهت بررسی قیمت روفرشی شش متری توجه به جنس پارچه نیز اهمیت دارد. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در رمینه تولید روفرشی فعالیت دارد. این شرکت نخ و متریال اولیه را از خارج تهیه و سپس خود به تولید روفرشی می پردازد.

بررسی قیمت روفرشی شش متری

انواع جنس روفرشی کشدار شش متری

انواع مدل روفرشی شش متری

جنس باکیفیت و گران قیمت

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن (اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم از روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند). مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

 

جنس ارزان

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود. این پارچه ارزان است و کیفیت چندانی ندارد.

به دلیل وجود کش در اطراف روفرشی باعث می شود روفرشی بر روی فرش جمع نشود و ثابت بماند . انواع روفرشی مانند روفرشی های کلاسیک ،فانتزی ،طرح های سنتی ،طرح های کارتونی برای فرش اتاق کودکان ومدل های کشدار در بازار موجود می باشد که هر یک از این روفرشی ها علاقه مندان مخصوص به خود را دارند. روفرشی شش متری کشدار از پر فروش ترین روفرشی ها در بازار ایران می باشد.

روفرشی کشدار شش متری

فروش مستقیم و قیمت روفرشی شش متری

تجارت آنلاین انواع روفرشی با قیمت مناسب زمینه را برای تجارتی سودآور فراهم کرده است. کشورهای زیادی هستند که برای خرید روفرشی به سایت های آنلاین مراجعه می کنند. اغلب فروشگاه های سراسر کشور محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می گذارند و لیست کاملی از کالاهای خود را تهیه کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. شرکت تولیدی کیاپوش برای رفاه حال مشتریان و فراهم کردن زمینه تجارت آنلاین اقدام به راه اندازی وبسایت خرید آنلاین روفرشی می کند تا بتواند شرایط خریدی آسان را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

امروزه فروش های اینترنتی به خاطر مزایای منحصر بفردی که دارند با استقبال بی نظیری روبه رو شده اند. گفتیم که از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت روفرشی، جنس و کیفیت و ابعاد آن است. در واقع، دلیل گران بودن اغلب روفرشی ها، درجه یک بودن و کارایی بالای آن هاست. بنابراین اگر به دنبال روفرشی شش متری درجه یک و باکیفیت هستید، بهتر است با صرف هزینه ی بیشتر، روفرشی های گران تر و در عین حال باکیفیت تری را بخرید. از خرید روفرشی های ارزان قیمت که توسط برندهای ناشناس تولید و عرضه می شوند، خودداری کنید.

شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می کند. این شرکت بدون واسطه و به صورت مستقیم روفرشی را از تولیدی به مصرف کننده می رساند. بسیاری از فروشندگان در بازار حتی طرح و نقش را در قیمت اثر گذار می دانند. ولی تولیدی کیاپوش عامل طرح و نقش را در بررسی قیمت روفرشی شش متری دخالت نمی دهد. به عبارت دیگر روفرشی خواه تکرنگ باشد خواه دارای رنگ های متنوع قیمت آن یکسان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما