بررسی قیمت کاور فرش در شیراز

بررسی قیمت کاور فرش در شیراز


فرش دستباف  گرانقیمت وجود کاور فرش را بر روی آن الزامی می کند. در بسیاری از منازل استفاده از کاور ها رایج است و طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. این کاورها هم وظیفه محافظت از فرش را بر عهده دارند و هم در زیبایی و جلوه خانه تاثیر بسزایی دارند. تیم کیاپوش در زمینه تولید و عرضه کاور فرش فعالیت دارد. مشتریان جهت بررسی قیمت کاور فرش شیراز می توانند با شماره های موجود در قسمت تماس با ما سایت تماس حاصل نمایند.

بررسی قیمت کاور فرش در شیراز

کاور فرش خوب چه خصوصیاتی دارد؟

قیمت کاور فرش کشدار شیراز

در سال های اخیر با ایجاد تورم های سنگین قیمت‌فرش دستباف ابریشم نیز بسیار بالا رفته است. در نتیجه اهمیت استفاده از کاور فرش برای سالم ماندن این اثر هنری زیبا دو چندان شده است. استفاده از کاور فرش از قدیم‌الایام در فرهنگ ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. در هنگام خرید انواع کاور فرش باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر خریداری شود. همچنین کیفیت مواد اولیه در تولید کاور فرش اهمیت بالایی دارد و در بالا رفتن کیفیت محصول نهایی تاثیر بسزایی دارد. کاور فرش همچنین در هنگام خرید کاور فرش باید به متراژ  فرش و فضای مورد استفاده آن دقت به عمل آوریم.

روش دوخت کش

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود نتیجتا روی ۹۰درص از فرش ها جابجایی زیادی دارند. ضمن اینکه این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. تا جایی که روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود و این امر باعث درد سر برای خانمها می باشد. آن ها دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند که در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارد.

اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوع دوختی را ارائه داده اند که این نوع دوخت جابجایی روفرشی بر روی فرش را به صفر رسانده است. اگر چه این نوع دوخت زمان بر است و هزینه زیادی برای ما دارد. ولی بخاطر رضایتمندی مشتریان عزیز مجموعه کیاپوش بر آن است که با آن روفرشی خاص خود را به هموطنان عزیز تقدیم کند. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار داده اند که  جابجایی روفرشی را کنترل و باعث شده که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

در زیر به مقایسه دو جنس کاور فرش خوب با کاور فرش بی کیفیت می پردازیم.

روفرشی ابریشمی

روفرشی ابریشمی یا پورشه بهترین و با کیفیت ترین روفرشی می باشد. بافت این پارچه متشکل از سه نخ و از نوع تاری حلقوی می باشد. استحکام این پارچه به گونه ای است که حتی اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه حتی از جنس ترک متراکم تر و ضخیم تر است. کاردهی آن با ضمانت بالای 15 سال است. دارای رنگ ثابت می باشد و آبرفت ندارد. براحتی می توانید بر آن جارو برقی بکشید. همچنین قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی می باشد. حتی با شستشوی مکرر رنگ آن ثابت و ماندگار می ماند.

روفرشی کوبید

روفرشی شانل یا کوبید یا مخمل دورو در زمره ی روفرشی های ارزان محسوب می شود. این پارچه پوششی از پرز عاریتی در بردارد. همین ویژگی باعث پرزدهی این پارچه می باشد. به صورتی که با هر با شستشو مقداری زیادی ریزش پرز دارد. این پرزدهی باعث می شود که طرح و رنگ آن به مرور از بین برود. این پارچه مناسب روفرشی نمی باشد. در ضمن بافت پارچه شانل متشکل از دو نخ و از نوع تار و پودی است. بنابراین اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تاروپود آن از هم می گسلد و جدا می شود. پس پارچه ی ضعیفی برای روفرشی می باشد.

فروشنده انواع کاور فرش در شیراز

فروشنده انواع کاور فرش در شیراز

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.
از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما