توزیع کننده روفرشی ترک جدید در مشهد

توزیع کننده روفرشی ترک جدید در مشهد


روفرشی ترک مشهد از زیبا ترین و خاص ترین محصولات است که توسط افراد با تجربه از بهترین مواد خام تولید می شود و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است و ظاهری خارق العاده و شگفت انگیز دارد. توزیع کننده روفرشی ترک جدید در مشهد برترین و خاص ترین محصولات را به طور عمده و کلی از طریق سایت اینترنتی معتبر با اعمال قیمت های باورنکردنی با ارائه ضمانت در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار می‌دهد.

توزیع کننده روفرشی ترک جدید در مشهد

مشخصه های کیفی روفرشی ترک

مشخصه های کیفی روفرشی ترک

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین زیر انداز ها روفرشی است که در مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شود.  یکی از معروف ترین انواع آن روفرشی ترک کشدار است که در دسته زیبا ترین و خاص ترین روفرشی ها قرار دارد.

روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. چراکه وارد کنندگان این روفرشی به علت کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب را به عنوان ترک اصل روانه ی بازار می کنند. اما تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی ترک می پردازد. در نهایت این محصول از با کیفیت ترین نخ ها توسط افراد با تجربه و کاردان در تولیدی کیاپوش و با استفاده از دستگاه های پیشرفته در طرح ها و نقش های زیبا و جذاب تولید می شود.

روفرشی ترک از روی فرش سر نمی خورد و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این کالا دچار پارگی، سایش و خوردگی نمی شود و تراکم بسیار بالایی دارد و از لطافت و ظرافت شگفت انگیزی بهره مند می باشد. این نوع روفرشی رنگ ثابتی دارد و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و رنگ رفتگی نمی شود و زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کند.

این کالا علاوه بر این که کیفیت بالایی دارای از زیبایی و جذابیت خارق العاده ای برخوردار است و نمایی ویژه و منحصر به فرد به دکوراسیون منزل می بخشد. لینک زیر مربوط به نمایندگی روفرشی کشدار ابریشم ترک در مشهد می باشد. https://roofarshisazan.ir/turkish-new-design-stretch-silk-carpet-agent-in-mashhad/

نوع بافت کیاپوش

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

فروش ویژه روفرشی ترک در مشهد

فروش ویژه روفرشی ترک در مشهد روفرشی ترک در مشهد از زیر انداز های شناخته شده و مشهوری است که از زیبا ترین و مدرن ترین محصولات می باشد. فروش روفرشی ترک امروزه به روش های گوناگونی صورت می گیرد اما افراد به دنبال راهی قابل اطمینان و آسان و ارزان هستند.

بهترین و برترین روش فروش این محصول عرضه مستقیم است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در این روش تولید کننده خود فروشنده تمامی محصولات است و هیچ واسطه ای بین مشتریان و تولید کننده وجود ندارد. در عرضه مستقیم نرخ محصول به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد زیرا هزینه های اضافی مربوط به دلالان حذف می شوند. زیرا مشتریان فقط هزینه محصول و بسته بندی آن را پرداخت می کنند. تولیدی کیاپوش از موفق ترین عرضه کنندگان این محصول است که شیک ترین و خاص ترین روفرشی ها را به صورت مستقیم از تولید کننده با حذف دلالان و رابط های بازاری با ارائه ضمانت و گارانتی کامل با قیمت هایی استثنایی و باورنکردنی به فروش می‌ رساند.

چگونگی ارسال سفارش

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

1

  1. من برای فروشگاهم این محصول رو به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضیم. مرسی از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما