توزیع کنندگان روفرشی کشدار اهواز

امروزه یکی از نیاز های اصلی برای مراقبت از قالی و فرش دستباف 6 متری مهربان های منازل روفرشی است که نمونه روفرشی  کشدار اهواز از شهرت و معروفیت بیشتری برخوردار می باشد که توزیع کنندگان، آن را در ابعاد و سایز های مختلف و با عالی ترین سطح کیفیت و هم چنین نازل ترین قیمت به مصارف بازارهای داخلی و خارجی رسانده اند.

توزیع کنندگان روفرشی کشدار اهواز

بررسی ابعاد انواع روفرشی کشدار

بررسی ابعاد انواع روفرشی کشدار

از خصوصیات و ویژگی های بارز کیفی و ظاهری انواع روفرشی کشدار که قابل ذکر و مهم تلقی می شوند می توان به میزان ضخامت، طراحی منحصر به فرد، کیفیت عالی، جنس، رنگ، ابعاد گوناگون و حتی وزن های مختلف اشاره کرد که هر کدام از این ویژگی ها خود به دسته های گوناگونی تقسیم می گردند به عنوان مثال در طراحی به طرح های اسلیمی، ترنج و مدرن یا در ضخامت به سه نوع نازک، ضخیم و متوسط بافت و هم چنین در جنس های نخ، پنبه، شانل، ابریشم و مخمل وجود دارند.

در زمینه ابعاد این رو فرشی ها آنها در سایز های معمول۱۲ متری، ۹و۶ متری تولید می شوند که بر اساس نیاز سفارش دهندگان این ابعاد در سایز های بزرگتر و کوچک تر قابل تغییر می باشند گاهی آنقدر کوچک می شوند که به عنوان سجاده استفاده می گردند

شایان ذکر است که استفاده ازروفرشی های کشدار به دلیل تنوع در طرح و رنگ وابعاد و هم چنین ویژگی هایی مانند سبک بودن، عدم جمع شدگی، نظافت و حمل آسان بسیار رو به گسترش است.

از موارد مصرف انواع رو فرشی می توان استفاده در پذیرایی، اتاق خواب و کودک و نیز در مسافرت ها و پارک ها به عنوان زیر انداز اشاره کرد.

تولیدکنندگان بهترین روفرشی کشدار اهواز

تولیدکنندگان بهترین روفرشی کشدار اهواز

در حال حاضر در کشور بهترین روفرشی دستباف ابریشم 12 متری های ساده و کشدار در شهرهای یزد و اهواز تولید و بافته می شوند که از بالاترین سطح کیفیت و قیمت برخوردار می باشند.

تولید کنندگان با مد نظر قرار دادن سلیقه افراد آنها را طراحی و تولید می کنند امروزه متداولترین روفرشی ها ، روفرشی های مخملی، دوشانل، ترک و مخملی هستند که از بهترین مواد اولیه خام و هم چنین طرح های روز و مدرن تولید و عرضه می گردند.

این تولید کنندگان برای بدست آوردن بازار فروش در خارج کشور اقدام به تولید روفرشی کشدار صادراتی کرده اند که بر اساس استاندارد های روز دنیا و با بکارگیری دستگاه های پیشرفته و تجربه متخصصین این صنعت تولید و روانه کشورهای همسایه از جمله: پاکستان، افغانستان، عراق، آذربایجان و حوزه خلیج فارس می شوند تا با ارزآوری سود بیشتری نصیب تولید کننده این روفرشی و هم چنین شکوفایی اقتصادی این صنعت گردد و نیز باعث ایجاد رقابت مثبت با سایر کشورهای تولید کننده به ویژه ترکیه شود‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما