تولید روفرشی کشدار بچه گانه

تولید روفرشی کشدار بچه گانه


شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. تولید روفرشی کشدار بچه گانه، طرح سنگ، طرح فرش، فانتزی و مدرن و… توسط این شرکت انجام می شود.

جالب است بدانید روفرشی های کشدار موجود در بازار برای اینکه می خواهند بر هرفرشی نصب شود، تنها یک دوردوزی ساده دارند. این دوخت معایب زیادی به بار می آورد. از مهمترین معایب آن  جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. سرخوردن روفرشی از روی فرش، موجب جمع شدن روفرشی می شود و جلوه خوبی ندارد. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. برای برطرف نمودن این نقص شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. همین امر موجب می شود، روفرشی مانند یک کاور روی فرش فیکس و از جمع شدن روفرشی جلوگیری شود.

تولید روفرشی کشدار بچه گانه

اصول مهم در انتخاب روفرشی

اصول مهم در انتخاب روفرشی

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی کیاپوش در اطراف آن مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

جنس ارزان روفرشی بچه گانه

طرح های جدید روفرشی بچه گانه

همانطور که می دانید روفرشی کشدار با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شود. در تهیه برخی نمونه ها از الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم استفاده شده است. نمونه های دیگر ابریشمی و مخملی هستند. روفرشی کشدار مخمل ابریشم از محبوبیت بالاتری در بازار فروش برخوردار شده است.

 شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف  و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

پخش روفرشی کشدار بچه گانه

پخش روفرشی کشدار بچه گانه

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

 در خرید آنلاین روفرشی کشدار بچگانه، هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا می کند. با مراجعه به سایت فروش آنلاین کیاپوش و با مشاهده طرح های متنوع این محصول می توان روفرشی ایده‌آل را انتخاب و سفارش داد. روفرشی کشدار سفارش داده شده در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال و تحویل آنان داده می شود. با خرید از کیاپوش خریدی آسان، مطمئن و مقرون به صرفه خواهید داشت.

2

  1. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  2. سلام من مشتری قدیمیتونم، بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه عالی بود متشکرم از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما