خرید بهترین روفرشی شش متری شیک جدید

.خرید بهترین روفرشی شش متری شیک جدید


در بسیاری از مواقع  یک اتفاق کوچک مانند خوردن دست آغشته به ماکارونی به فرش دستباف 6 متری مهربان، ریختن سوپ کودکتان روی آن باعث آلوده کردن فرشتان می شود. شما مجبور می شوید که برای تمیز کردن، آن فرش را بشویید. همانطور که می دانید شستن فرش امری پر هزینه بوده و علاوه بر آن عمر فرش را نیز کم می کند. شما می توانید برای کاهش نیاز به شستن فرش و تمیز نگه داشتن آن از یک روفرشی بر روی فرش هایتان استفاده کنید. اگر خانواده کم جمعیتی هستید و در آپارتمانی کوچک زندگی میکنید بهترین روفرشی برای شما روفرشی شش متری مکعبی کشدار می باشد. در این مطلب قصد داریم راهنمای مفیدی در مورد نحوه خرید بهترین روفرشی شش متری شیک جدید در اختیار شما قرار دهیم.

روفرشی 6متری یاسی

 

بهترین برند تولید کننده روفرشی شش متری جدید

افرادی که قصد خرید روفرشی دستباف ابریشم 12 متری جدید را دارند معمولا به دنبال خرید بهترین مارک روفرشی و برترین برند تولید کننده روفرشی در ایران می باشند. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

نوع بافت  روفرشی کیاپوش

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. اگر امکان مراجعه مستقیم برای خرید روفرشی را ندارید می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی کیاپوش و مشاهده محصولات آن بهترین روفرشی را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید.روفرشی کشدار

لیست آخرین قیمت انواع روفرشی جدید

همانطور که می دانید قیمت محصولات مختلف در بازار به دلیل نوسانات دلار مقدار مشخص و ثابتی نیست و روز به روز در حال تغییر است. علاوه بر آن عوامل بسیاری در قیمت روفرشی نقش دارند. در میان این عوامل جنس پارچه روفرشی بسیار حائز اهمیت است. روفرشی های ترک یا ابریشم موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. وارد کنندگان آنها به علت هزینه های گمرکی جنس نامرغوب را به جای جنس های باکیفیت وارد می کنند. اما تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ از ترکیه به تولید روفرشی باکیفیت می پردازد.

جنس روفرشی های تولیدی کیاپوش

نوع جنس پارچه روفرشی کشدار کیاپوش
۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همان جنسی که از ترکیه وارد می شود، البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر. این روفرشی نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت بدون آبرفت و رنگ ثابت می باشد. براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است و با مخمل شانل متفاوت می باشد.

برای آشنایی با قیمت روفرشی کشدار مخمل ابریشم سه بعدی با طرح های خلاقانه و جذاب کلیک کنید.

این جنس پرز زیادی در سطح دارد، که البته آن پرز عاریتیست و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و کم رنگ و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است. بافت تارپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا میشود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف هست. طبیعتا قیمت آن ارزانتر است.
شما برای آشنایی با آخرین قیمت روفرشی کیاپوش می توانید در زمانی که قصد خرید روفرشی را دارید، با ما تماس بگیرید.

 

خرید زیباترین روفرشی در بازار اینترنتی

یکی از بهترین روش های خرید انواع روفرشی زیبا و شبک به صورت آنلاین و اینترنتی است. امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید. همچنین می توانید به سایت خرید آنلاین کیاپوش مراجعه کنید.

1

  1. سلام و درود
    من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن
    متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما