خرید مستقیم روفرشی مدرن ترک

خرید مستقیم روفرشی مدرن ترک


روفرشی مدرن و زیرانداز حصیری  از ملزومات هر خانه است . روفرشی کشدار ترک جزو سری روفرشی های جذاب است که می تواند برای افراد زیادی در نگاه اول جذاب به نظر برسد. این افراد بدون هیچ تردیدی این محصولات را تهیه می کنند و به رضایت کاملی هم دسترسی پیدا می کنند. وقتی که در کشور خودمان به چنین امتیازی دسترسی پیدا می کنیم، شرایط را کاملا به نفع خودمان تمام کرده ایم و می توانیم از این طریق به یک درآمد زایی نسبتا بالایی دسترسی پیدا کنیم که در ابتدا ممکن است کمی مشکل به نظر برسد. خرید مستقیم روفرشی مدرن ترک ازطریق سایت حاضر صورت میگیرد.کافی است در قسمت تماس با ما در سایت با کارشناسان تولیدی کیاپوش تماس بگیرید.خرید مستقیم روفرشی مدرن ترک

بررسی کیفیت روفرشی مدرن ترک

بررسی کیفیت روفرشی مدرنبسیاری از افرادی که دارای فرش های گرانبها از جمله فرش دستباف ابریشم   هستند، برای نگه داری از فرش خود به دنبال روفرشی های با کیفیت هستند. وقتی که صحبت از بررسی کیفیت روفرشی مدرن می شود، لازم است که فرد در این زمینه خود از مهارت کافی برخوردار باشد تا بتواند نوع آن را تشخیص دهد و دچار مشکل نشود. روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. بسیاری از فروشندگان برای کم کردن هزینه های گمرکی روفرشی های بی کیفیتی را وارد کرده و به نام روفرشی ترک روانه ی بازار می کنند. اما تیم تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه را از ترکیه وارد کرده و خود به تولید روفرشی های باکیفیت می پردازد.

مقایسه انواع جنس و کیفیت روفرشی تولیدی کیاپوش

نوع جنس پارچه روفرشی کشدار
۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم است. نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. این روفرشی تولید شده دقیقا همان جنسی است که ترکیه تولید می کند، البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت بدون آبرفت و رنگ ثابت می باشد.
براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد و با مخمل شانل متفاوت است. علاوه بر آ« کشدوزی منحصر به فرد روفرشی های تولیدی کیاپوش آن ها را از سایر روفرشی های کشدار موجود در بازار متمایز کرده است.

۲.-مخمل شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی هست و ریزش دارد. و نقش کم کم ضعیف شده و خراب میشود
ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ هست و از نوع بافت تارپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پودآن مانند همه پارچه ها براحتی از هم جدا می شود. این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

سفارش روفرشی برای فرش های غیر استاندارد

روفرشی ترک که همان روفرشی ابریشمی نام دارد. به قدری از بافت نرمی برخوردار هستند که با لمس آن می توانید متوجه نرمی آن شوید. اندازه آنها بر اساس اندازه استاندارد خود فرش مشخص می شود و شما می توانید آنها را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. البته اگر اندازه فرش متفاوت باشد، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. معمولا برای اینکه بخواهید برای این مدل فرش ها روفرشی تهیه کنید، کافی است که اندازه های فرش مورد نظر را بگیرید و  به کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش بسپارید. تیم کیاپوش در اسرع وقت روفرشی شما را با طرح دلخواه و سایز مورد نظرتان، تولید می کند.

 

فروشنده انواع روفرشی مدرن

فروشنده انواع روفرشی مدرن انواع روفرشی مدرن را می توانیم در سبک های متفاوت مشاهده کنیم. هر کدام از آنها دارای دوام مناسبی هستند و این خود سبب می شود تا بتوانیم محصولات داخلی را در هر تعدادی که نیاز داریم تهیه کنیم. صادرات خود امتیاز مهمی است که در برخی مواقع امکان پذیر است. شرکت تولیدی در زمینه صادرات هم کمابیش فعالیت دارد و روفرشی های تولیدی خود را علاوه برا سراسر ایران به خارج از کشور هم صادر می کند.

محصولاتی که به جایگاه صادراتی شدن می رسند، سبب می شوند که ما بتوانیم خود را به جایگاه بالاتری برسانیم. روند خرید و فروش موفق در این زمینه به خوبی شکل می گیرد و این برای ما بسیار مفید می باشد. برای سفارش روفرشی باکیفیت ترک از طریق همین سایت می توانید در قسمت تماس با ما با کارشناسان تیم کیاپوش در تماس باشید. و طرح و اندازه ی مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما