خرید و فروش موکت شیراز

فروش موکت شیراز و زیرانداز حصیری 12متری از طریق سایت های خرید و فروش انواع موکت ایرانی و خارجی با بهترین شرایط برای مشتریان انجام می پذیرد.
موکت ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند و امروزه این محصولات در نمونه های متفاوتی به مشتریان ارائه داده می شوند.
از پرفروش ترین انواع موکت های که در بازار امروزه توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است با نام موکت تایلی به فروش می‌رسد.
موکت تایلی نوع جدیدی از موکت است که به شکل تکه تکه و پازلی تولید می‌شود.
تولید انواع موکت ها تایلی در برند های مختلف در ایران رایج است. بیشتر تولید کنندگان انواع موکت به تولید این نوع از موکت پرداخته‌ اند.
این مدل موکت با توجه به نوع ساختاری که دارد می‌تواند برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

فروش موکت شیراز

طیف کاربردی انواع موکت تایلی

از جمله استفاده هایی که می توان از موکت تایلی در مورد های مختلف انجام داد عبارت است از:

  • محیط های اداری
  • محیط‌های ورزشی
  • محیط های تجاری
  • محیط منزل
  • فضای اتاق کودکان

تولید موکت تایلی در ایران

همان‌طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم امروزه طبق پیشرفت تکنولوژی های مختلف و استفاده از دستگاه های پیشرفته در کارخانه های ایرانی نیز تولید می شود.
مشتریان می توانند انواع موکت تایلی و فرش دستباف ابریشم سالاری  تولید شده در برند های ایران را از طریق واحدهای فروش در سراسر ایران تهیه نمایند.

فروش موکت شیراز

نحوه خرید و فروش موکت شیراز

موکت های تایلی به دلیل ساختار پازلی خاصی که دارند مورد توجه اکثر خانواده ها قرار می گیرند و به همین سبب خرید و فروش این نوع موکت در سراسر ایران انجام می شود.
نحوه خرید و فروش موکت تایلی در شهرهای مختلف ایران همچون شیراز، اصفهان، تهران، مشهد و… امروزه به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
و مشتریان مخصوص این نوع فرش ها می توانند در هر نقطه از ایران که قرار دارند، با سفارش اینترنتی این محصول، آن را با بهترین شرایط خریداری نمایند.

لیست قیمت موکت تایلی در ایران

قیمت فروش انواع موکت تایلی بسته به فضای مورد نظر و نوع طراحی موکت بررسی می شود.
برای خرید انواع موکت تایلی مشتریان باید در وهله اول متراژ مشخص شده و در مرحله بعدی طراحی مدل دلخواه خود را انتخاب نمایند. بعد از آن بسته به طراحی انتخاب شده و هزینه نصب تعیین می شود.
مشتریان می‌توانند برای قیمت به روز انواع موکت تایلی با مشاورین فروش مجموعه ما در ارتباط باشند.

تماس با ما