عرضه انواع روفرشی مدرن مخمل

عرضه انواع روفرشی مدرن مخمل


از جمله محصولاتی که معمولاً در خانه های ایرانی از آن استفاده می شود روفرشی می باشد که انواع مختلفی داشته و از جمله جنس های برتر آن نوع مخمل پورشه می باشد. این روفرشی از میزان عرضه بالایی برخوردار است. عرضه انواع روفرشی مدرن مخمل نسبت به چندین سال گذشته از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد. از جمله دلایل آن کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت بسیار مناسب آن می باشد. شرکت تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار مخمل شانل و مخمل پورشه تولید می کند. اما در این بین روفرشی پورشه کیفیت بالایی دارد. در ادامه در مورد ویژگی های این روفرشی ها توضیح می دهیم.

عرضه انواع روفرشی مدرن مخمل

معرفی انواع روفرشی مخمل کیاپوش

معرفی انواع روفرشی موجود در بازارنوع جنس پارچه روفرشی کشدار
۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت این جنس سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمیشود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت می باشد.پارچه جنس پورشه بدون آبرفت، رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی که با مخمل شانل فرق دارد.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف شده و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است. بافت آن از نوع تارپودی است و اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شوند. این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

مشخصات روفرشی کشدار کیاپوش

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز نشده اند.
از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش خارج شده و این امر باعث درد سر برای خانم ها می باشد و دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان مجرب نوعی دوخت را ارائه می دهد که این خطا را به صفر نزدیک می کند. این تولیدی در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهد. این نوارها جابجایی روفرشی را کنترل کرده و باعث می شود که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

مرکز خرید روفرشی مدرن به صورت اینترنتی

مرکز خرید روفرشی مدرن عمده

مرکز خرید اینترنتی روفرشی مدرن کیاپوش از جمله مراکزی است که مشتریان می توانند از طریق آن خرید های خود را به شکل کاملاً آنلاین انجام دهند. در این صورت به دلیل حذف برخی از هزینه های اضافی قیمت روفرشی کشدار مخمل ارزان تر از بازار های دیگر می باشد. از سوی دیگر با پرداخت ارزان ترین قیمت درجه یک ترین محصول خریداری خواهد شد.

در این مرکز خرید روفرشی ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند به طوری که در طرح و رنگ متفاوت هستند.  حتی مشتریان می توانند به شکل سفارشی نیز روفرشی های خود را خریداری کنند. به این صورت که رنگ و طرح آن توسط مشتری تعیین می گردد و پس از آن مقادیری از هزینه آن پرداخت، و پس از تولید هزینه کامل آن دریافت خواهد شد.

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیامی تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار  و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

2

  1. درود. میخاستم محصولاتتون روبه صورت عمده برای فروشگاهم خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

    • سلام ا.م. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و پاسخگوی شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما