فروشنده انواع روفرشی ترک کشدار در تهران

فروشنده انواع روفرشی ترک کشدار در تهران

روفرشی یا زیرانداز حصیری مسافرتی از جمله کالاهایی هستند که در هر خانه ای پیدا می شوند. بعضی از روفرشی ها در مسافرت هم کاربرد دارند. اما روفرشی های کشدار که امروزه مشتریان زیادی دارند، چون بر روی فرش فیکس می شوند فقط داخل خانه کاربرد دارند. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان فروشنده انواع روفرشی ترک کشدار در تهران وسایر شهر ها این روفرشی ها را در دو جنس مخمل پورشه و مخمل شانل تولید می کند که از بین آن ها مخمل پورشه کیفیت بسیار بالایی دارد.روفرشی های ترک موجود در بازار کیفیت های متفاوتی دارند. زیرا وارد کنندگان کالا جهت کاهش هزینه های گمرکی جنس بی کیفیت وارد بازار می کنند و آن را به نام جنس ترک اصل می فروشند.

جنس باکیفیت چیست؟

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا گفته شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

روفرشی کشدار ترک

 

مهمترین خصوصیات روفرشی کشدار

مهمترین خصوصیات روفرشی کشدار

همانطور که بیان شد روفرشی کشدار ترک به سبب استفاده از کش در اطراف روفرشی بسیار کاربردی است و دارای مزایای بسیاری می باشد. استفاده از این روفرشی می‌تواند مانع از جمع شدن مکرر آن گردد، همچنین به سبب محافظت از فرش بسیار عالی عمل می‌کند و مانع ورود هرگونه آلودگی و آسیب از نور خورشید بر روی فرش می گردد.  روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.

از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

روند تولید کیاپوش

در هنگام خرید انواع کاور فرش باید دقت نمود که محصول را از مکان‌های معتبر خریداری کرد. همچنین کیفیت مواد اولیه ای که استفاده می شود برای تولید محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه با کیفیت خارجی برای تولید روفرشی استفاده می کند. سپس بافت تاری و حلقوی را که از نوع سه نخ می باشد، برای بافت روفرشی به کار می برد. پس از آن طرح مورد نظر مشتری را بر روفرشی چاپ می زند. در پایان از دستگاه تثبیت رنگ جهت تثبیت آن طرح و رنگ استفاده می کند.

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار ترک باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند! که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را گفته و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

مراکز عرضه روفرشی ترک کشدار در تهران

مراکز عرضهروفرشی ترک کشدار در تهران

در هنگام خرید روفرشی متراژ فرش و فضای مورد استفاده آن حائز اهمیت است. همچنین رنگ کاور فرش نیز اگر متناسب با فضای مورد نظر باشد همخوانی لازم را دارا می باشد و زیبایی منزل را دوچندان می کند. مجموعه کیاپوش مفتخر است در زمینه عرضه روفرشی کشدار فعالیت نماید و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان عرضه کند. کیفیت بالای محصولات کیاپوش باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده است‌.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک، سه بعدی، طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما