فروشنده بهترین کاور فرش در شیراز

فروشنده بهترین کاور فرش در شیراز


روفرشی های کشدار امروزه نیاز تمام خانم های خانه دار را برطرف می کنند. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند (حتی روفرشی های ترک)! چرا که می خواهند روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش خارج می شود. اما شرکت کیاپوش به عنوان تولیدکننده و  فروشنده بهترین کاور فرش در شیراز، توسط کارشناسان کارآزموده خود دوخت جدیدی را به کار می بندد که این مشکل را بر طرف کند.

تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. در کاور فرش کشدار کیاپوش در زیر روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کنند.

کاور فرش شیراز

کاور فرش کشدار کیاپوش: ویژگی ها، کیفیت، مزایا

بهترین کاور فرش

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، به هیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد).  که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. این پارچه های با کیفیت به نام های مخمل پورشه یا مخمل ابریشم خوانده می شوند.

 این کاور ها بهترین گزینه برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز، می باشد. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توان آن را بر روی فرش پهن یا جمع کرد. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توان بر روی آن جارو برقی کشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در قسمت بالا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

بازار خرید کاور فرش در شیراز

فروشنده بهترین کاور فرش در شیراز

هنگام خرید کاور فرش باید توجه داشته باشید که فرش تان در چه ابعادی است و بر اساس آن ابعاد کاورفرش خود را تهیه کنید. به طوریکه کاور فرش کاملاً فیکس روی فرش قرار بگیرد. استفاده از این کاورها بسیار آسان می باشد. و همچنین تهیه این کاورها در شیراز از طریق همین سایت در انواع و اقسام و مدل های گوناگون صورت میگیرد. علاوه بر آن انواع طرح و نقش کاور فرش کشدار کیاپوش در وبسایت خرید اینترنتی کیاپوش نیز موجود و آماده خریداری می باشد.

1

  1. سلام میخاستم از سایتتون خرید کنم اگه امکانش وجود داره عکس های بیشتری از این محصول بذارین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما