فروشنده روفرشی شش متری کشدار

فروشنده روفرشی شش متری کشدار


شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان فروشنده روفرشی شش متری کشدار و زیرانداز حصیری مسافرتی کشدار محصولات با طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می کند. برای اینکه تمامی افراد می توانند هر مدل از این رو فرشی را که می‌خواهند خریداری نمایند. تولیدی کیاپوش به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می رساند. شما می توانید روفرشی مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. شما می توانید از سایت حاضر با مشاوران تیم کیاپوش ارتباط گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید. وب سایت خرید اینترنتی کیاپوش: kiaposh.com

فروشنده روفرشی شش متری کشدار

بهترین مدل روفرشی شش متری کشدار

 

روفرشی شش متری و زیرانداز حصیری همسفر در انواع مختلف و مدل های گوناگون عرضه می شود. همانطور که می دانید روفرشی در اکثر منازل ما ایرانی ها وجود دارد، اما پر طرفدارترین آن اندازه شش متری این‌رو فرشی ها است که بسیار پرکاربرد و زیبا هستند. چرا که با اندازه و سایزی که دارد در بسیاری از نقاط منزل قابل استفاده می باشد و به علت سبکی به راحتی نیز شسته می‌شود. یکی از پرکاربردترین رو فرشی ۶ متری، مدل کشدار آن است که به راحتی قالب و فیکس فرش می‌شود. این کاور با کش هایی که دارد به زیر فرش هدایت می گردد و با هیچ ضربه ای تکان نمی خورد و حرکت نمی کند و شما به راحتی می توانید از این محصول استفاده کنید.

روفرشی کشدار

تمایز روفرشی کشدار کیاپوش

نکته ای که حائز اهمت است اینست که روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

همچنین این روفرشی ها معمولاً در طرحهای مشابه فرش هایی تولید می‌شود که اگر از طرح فرش خود خسته شدید می توانید به راحتی از این رو فرشی ها تهیه کنید و آن را در منزل استفاده کنید. روفرشی های ۶ متری به دلیل و کارایی بالایی که دارد تولیدکنندگان را بر آن داشته است که این محصول را با طرح های متنوع تولید کنند تا جوابگوی نیاز تمامی افراد جامعه باشند. چرا که امروزه به دلیل افزایش قیمت فرش ها دیگر نمی‌توان به راحتی فرش‌ها را تعویض نمود. ولی با استفاده از این روفرشی ها به راحتی می توانید هر مدلی را که خواستید روی فرش خود امتحان کنید و تنوع زیادی به منزل خود بدهید.

بررسی قیمت روفرشی شش متری ترک

بررسی قیمت روفرشی شش متری ترک

قیمت روفرشی شش متری ترک به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که می دانید در گذشته لوازم و لباس های ترک از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. شما با یک بار خرید این محصول تا مدت‌ها از خرید آن وسیله بی نیاز می شدید. این رو فرشی نسبت به سایر رو فرشی های مشابه قیمت بالاتری دارد که البته این به کیفیت بالای آن می ارزد.

منتها روفرشی های ترک موجود در بازار کیفیت های متفاوتی دارند. چراکه وارد کنندگان این کالا به علت کاهش هزینه های گمرکی روفرشی بی کیفیتی یا کیفیت پایین را به عنوان روفرشی ترک روانه بازار می کنند. اما تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی و چاپ طرح بر روی آن می پردازد. پارچه های آن دارای بافت سه نخ و نوع حلقوی است. به طوری که حتی اگر از گوشه ای قیچی بخورد، از بین نمی رود. جنس این پارچه حتی با روفرشی ترک اصل برابری می کند. این روفرشی با تراکم بیشتر و ضمانت نسبت به جنس ترک می باشد. از ویژگی های این رو فرشی این که بدون آبرفت و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی و قبلا حمل و سبک نیز می باشد.

قیمت روفرشی شش متری ترک البته به عوامل مختلفی بستگی دارد.  یکی از عوامل مهم می‌توان به افزایش ناگهانی قیمت ارز در چند سال اخیر اشاره نمود. این امر باعث افزایش قیمت خیلی از اجناس به ویژه رو فرش ۶ متری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما