فروش استثنایی کاور فرش 9 متری آشپزخانه

 فروش استثنایی کاور فرش 9 متری آشپزخانه


کاور فرش، امروزه در طرح ها و رنگبندی های زیبا و متنوع تولید می شود و دارای اندازه و سایزهای مختلفی می باشد و با توجه به کارایی مطلوب، بسیار پرفروش است. این روزها فروش استثنایی کاور فرش 9 متری آشپزخانه به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد. به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت عالی، این روفرشی مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده است و بسیاری‌ از آنها این محصول را به شکل عمده تهیه می کنند. با توجه به اینکه شرکت تولیدی کیاپوش اولین تولیدی روفرشی کشدار در ایران به شمار می رود، در شهرهای سراسر ایران سهم زیادی از بازار را از آن خود کرده است. شما عزیزان نیز، می توانید این روفرشی را در ابعاد دلخواه به طور مستقیم از تولید کننده کیاپوش، از طریق همین سایت، تهیه نمایید. برای ارتباط با کارشناسان فروش کیاپوش از قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

فروش استثنایی کاور فرش 9 متری آشپزخانه

انتخاب کاور فرش آشپزخانه برای حفاظت از فرش

انتخاب کاور فرش آشپزخانه برای حفاظت از فرش برای پیشگیری از کثیف شدن فرش آشپزخانه از انواع لکه ها بهترین گزینه استفاده از کاور فرش می باشد که در حفظ پاکیزگی و دوام بیشتر فرش، بسیار مؤثر است. کاورهای جدید معمولا به صورت کشدار تولید می شوند که به خوبی سطح فرش را می پوشانند و روی آن لیز نمی خورند‌. این محصول از جنس الیاف ابریشمی و یا مخمل و … می باشد که دارای وزن سبک و حمل راحتی است و شستشوی آسانی نیز دارد. در واقع خیاطان شرکت تولیدی کیاپوش دورتادور این کالا را به طور کامل کشدوزی می کنند. سپس در گوشه های روفرشی از چهار طرف کش های دیگری تعبیه می کنند که فرش داخل این کش ها جاگرفته و روفرشی مانند پاکت فرش را درون خود جای دهد. این از مزیت های روش های تولید کیاپوش برای تولید روفرشی کشدار می باشد.

رو فرشی کشدار در انواع طرح های مدرن، کلاسیک، پتینه، طرح فرش و سنتی و … توسط تولیدکنندگان شرکت کیاپوش تولید شده و به بازار عرضه می شود. از جمله روفرشی های کشدار تولید شده توسط کیاپوش، روفرشی ترمه است که از طریق لینک زیر می توانید به سایت مربوط به آن وارد شوید:

توزیع مستقیم روفرشی ترمه کشدار

شرکت کیاپوش سعی دارد، نیاز مشتری را با هر سلیقه ای تأمین کند. کاور فرش باکیفیت علاوه بر زیبایی و شیک بودن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و دارای ثبات رنگ‌ است. همچنین دارای بافتی نرم و لطیف و دوختی بسیار محکم می باشد. این محصول در برابر پارگی و سایش بسیار مقاوم است و در اندازه های 4، 6، 9 و 12 متری تولید و عرضه می شود.

ارائه دهنده کاور فرش آشپزخانه در بازار عمده

ارائه دهنده کاور فرش آشپزخانه در بازار عمده

یکی از معتبرترین مراکز ارائه کاور فرش متری به صورت عمده و مناسب ترین قیمت، شرکت تولیدی کیاپوش می باشد. این شرکت چند سال است که در این زمینه فعالیت دارد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول به دست آورید.

در این شرکت امکانات و شرایط ویژه ای فراهم است، تا مشتریانی که بعد مسافت دارند، بتوانند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را با راهنمایی مشاوران ما انتخاب نمایند. پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر آن ها، ارسال خواهد شد. این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی برای رفت و آمد دارای اهمیت زیادی می باشد. امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند. لینک زیر مربوط به بازار توزیع روفرشی عمده در تهران است:

بازار توزیع روفرشی عمده جدید در تهران

امروزه خریداران و فروشندگان متعددی در شهرهای مختلف کشور انواع کاور فرش در اندازه ها و طرح های جدید و زیبا را از شرکت کیاپوش خریداری می کنند. این محصول  توسط تولیدی کیاپوش  با استفاده از  دستگاه های پیشرفته و مدرن با رعایت استاندارد های لازم طراحی و تولید می شود. سپس در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما