فروش روفرشی ترک کشدار ارزان در مشهد

فروش روفرشی ترک کشدار در مشهد


روفرشی ترک کشدار، با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در مشهد، به فروش می رسد.

مجموعه هایی که در کار واردات روفرشی دور کشدار از کشور ترکیه هستند، در کمترین زمان ممکن کالا را به سراسر شهرهای کشور از جمله مشهد، ارسال می کنند. فروش هر کالایی اعم از روفرشی ترک کشدار به دو روش عمده و جزئی صورت می گیرد.

فروش روفرشی ترک کشدار در مشهد، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در مراکز خرید مربوطه انجام می شود.

فروش روفرشی ترک کشدار ارزان در مشهد

بزرگترین مرکز خرید روفرشی ترک کشدار در شیراز

بزرگترین مرکز خرید روفرشی ترک کشدار در شیراز

یکی از بزرگترین مراکز خرید روفرشی ترک کشدار، در بازار شیراز است. این مرکز خرید، با ارائه بهترین کالاها و مرغوب ترین نوع آن‌ها و بافت‌های نرم توجه افراد بسیاری را جلب کرده است و طرفداران زیادی دارد.

نحوه ی ارائه خدمات به مشتریان:

به علت استقبال گسترده مشتریان از این رو فرشی ها، همواره فروشنده این کالاهادر تلاشند که طرح ها و رنگ هایی که بیشتر مورد علاقه مشتریان است را ارائه دهند. در صورت موجود نبودن روفرشی مورد نظر و سلیقه مشتری، فروشنده با استفاده از کاتالوگ، عکس ها و رنگ های متنوع آن در اینترنت، مشتری را در انتخاب رو فرشی یاری می کند. سپس سفارش او را دریافت کرده و در اسرع وقت و‌ اولین فرصت، کالا را به دست مشتری می رساند.

ارائه خدمات به این شیوه مدرن و بروز به مشتریان، باعث می شود که آنها اعتماد بیشتری نسبت به فروشنده به دست آورند. و افراد دیگری را نیز به این مرکز خرید ارجاع دهند؛ افرادی که در پی خرید انواع رو فرشی هستند. بنابراین حهت سفارش بیشتر و نیاز دوباره مشتریان، به خرید این کالاها، دیگر نیازی مراجعه حضوری به مراکز خرید نمی باشد. در این شرایط آنها با دریافت سایت اینترنتی مربوط به فروشگاه، به سایت مراجعه کرده و با مشاهده کاتالوگ عکس روفرشی ها، تنوع رنگی آن ها را بررسی می کنند. در صورت پیدا کردن کالای مورد پسند و نیاز خود، سفارش را ثبت می کنند. این سفارش، معمولاً پس از دو یا سه روز کاری آماده تحویل بوده و برای مشتری ارسال می گردد.

هنگامی که مشتری کالای مورد نظر خود را، که در اینجا منظور از کالا، روفرشی ترک کشدار است، خریداری می‌کند، می تواند به یکی از دغدغه های ذهنی خود پایان دهد. توجه داشته باشید که نگهداری و محافظت از فرش ها یکی از دغدغه‌های این روزهای ما است. به همین دلیل هنگامی که از روفرشی استفاده شود، دیگر جای هیچ نگرانی نیست و می‌توان با خیال راحت و آسوده از خرید خود لذت برد.

مشخصات روفرشی کشدار ترک 6 متری

از مشخصات روفرشی ترک 6 متری،این است که کیفیت پارچه بکار رفته در این روفرشی ها، بسیار عالی و درجه یک است. و در ظاهر آن ها از طرح های زیبا، بی نظیر، مدرن و… استفاده می شود.

جنس این روفرشی ها، بسیار نرم است. دور روفرشی ترک، کشباف است برای اینکه به راحتی بتواند، گوشه های فرش را بگیرد و مقداری از آن در زیر فرش می رود، تا مانع از به هم ریختگی شود و فرمی مرتب و‌ منظم داشته باشد. یکی از عللی که دور این کالاها کشدار است، برای جلوگیری از سر خوردن روی فرش است. رو فرشی های با کیفیت ترک، از مواد مرغوب و درجه یک درست می شود.

انواع روفرشی:

روفرشی ها انواع مختلفی دارند که از میان آنها می توان: روفرشی ترک کشدار، روفرشی ابریشمی، روفرشی مخملی و… را نام برد.

استقامت رو فرشی های مخملی ترک، بسیار زیاد است و در برابر عوامل مختلفی‌ مانند اشعه آفتاب و… مقاومت می کنند.

روفرشی  ترک کشدار، جدیدترین و بروز ترین انواع روفرشی است. پس توانسته متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کند. استقبال زیاد از این کالا سبب شده، که خیلی سریع تر از آنچه وارد کنندگان این کالا پیش بینی کرده بودند؛ مردم آنها رتا بشناسند . به عبارت دیگر نیازی به تبلیغ و معرفی این کالا وجود ندارد. در این روفرشی از نخ‌ هایی استفاده شده است، که زیبایی و لطافت آن را دوچندان میکند.

از آنجایی که روفرشی های ترک دور کش دار، بیشتر شامل طرح ها و رنگ های مدرن و به روز می باشند، بهترین مکان برای استفاده از این کالاها در منزل های مدرن است. استفاده از طرح های مدرن در منازلی که دکوراسیون سنتی دارند، کار درستی نیست.

مزایای استفاده از رو فرشی :

استفاده از روفرشی بر روی فرش مزایایی دارد که حائز اهمیت هستند.حال به توضیح در مورد این مزایا می پردازیم.

استفاده از این کالا سبب می شود بافت و خواب فرش حفظ و نگهداری شود.

با استفاده از این روفرشی مدتی طولانی‌ نیاز به شستشو نیست و فرش تمیز باقی می ماند.

شستن روفرشی های ترک دور کش دار بسیار آسان است به این علت که وزن سبکی دارند.

این کالاها ضد لک بوده و در صورت ایجاد لکه چربی بر روفرشی، بدون اینکه کوچکترین اثری از چربی بماند، باشستن می توان آن لکه را ازبین برد. . بنابراین روفرشی ها از کثیف شدن فرش محافظت می کنند و مانع از انتقال موادی که بر روی روفرشی می ریزد، به روی فرش می شود.

همان طور که ذکر شد یکی از ویژگی های روفرشی ترک، ایستایی آنها روی فرش است.

عرضه کننده بهترین روفرشی ترک کشدار

عرضه کننده بهترین روفرشی ترک کشدار

بهترین روفرشی های ترک کشدار در بازارهای مختلف، توسط تولید کنندگان، عرضه می شوند. عرضه کننده روفرشی کشدار سعی بر این دارد که همواره بهترین کالا را با طرح ها و رنگ های زیبا به مشتریان خود ارائه دهد. چراکه عرضه روفرشی کشدار با کیفیت بالا و طرح های زیبا سبب می شود، مشتریان از خرید خود رضایت داشته باشند. پس به دنبال رضایت آن ها، توجه مشتریان دیگری نیز به این کالا جذب شود.

سایز بندی و رنگبندی روفرشی های ترک

روفرشی های ترک کشدار از نظر سایز و رنگبندی دارای تنوع زیادی هستند. از نظر اندازه: شش، نه، دوازده متری هستند.

همچنین از نظر طرح و رنگ، تنوع زیادی وجود دارد. یکی از طرح های این روفرشی طرح مخملی نام دارد. این طرح از نظر بافت بسیار نرم و لطیف بوده و طرح هایی زیبا و بی نظیر در آن وجود دارد. همچنین رنگ بندی منحصر به فردی دارد که بیننده ای را مجذوب خود می کند.

2

  1. خیلی سایتتون جامع و خوبه طرح های مختلفش پسندیدم میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

    • سلام سجاد عزیز. وقت بخیر. برای دریافت لیست قیمت ها و ثبت سفارش فرم های موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و پاسخگوی شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما