فروش روفرشی ۱۲ متری مخمل ابریشم

فروش روفرشی ۱۲ متری مخمل ابریشم


روفرشی از کالاهای محبوبی است که در هر خانه ای یافت می شود. روفرشی های مخمل در ابعاد مختلف ۳ متری۲ متری و ۶و ۹ متری و روفرشی ۱۲ متری یافت می شوند که متقاضیان بسته به نیاز خود می توانند آن را تهیه کنند. تولید و فروش روفرشی ۱۲ متری مخمل ابریشم توسط شرکت تولیدی کیاپوش باقیمت مناسب و بدون واسطه صورت می گیرد.

چگونه کیفیت روفرشی را تشخیص دهیم؟

روفرشی 12 متری

ویژگی های جنس مخمل ابریشم

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است که راجع به جنس خوب  روفرشی و ویژگی های آن اطلاعاتی کسب کنید. شرکت تولیدی کیاپوش جنس مخمل ابریشم را برای روفرشی بسیار مناسب می داند. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه این پارچه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند.

چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که توسط خیاطان زبردست کیاپوش انجام می شود، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

جنس های بی کفیت و فیک

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورندو فقط نام دیگر آن را گفته و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

پس توصیه تولیدی کیاپوش به مشتریانی که می خواهند جنس با کیفیت بخرند، جنس پورشه یا همان مخمل ابریشم است.

مراکز عرضه روفرشی ۱۲ متری مخمل ابریشم

فروش روفرشی 12 متری

شرکت تولیدی کیاپوش از بهترین مراکز عرضه روفرشی 12 متری مخمل ابریشم در سطح کشور می باشد.

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر هز فرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.
یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب راهنمایی بیشتر با کارشناسان کیاپوش تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما