فروش عمده کاور فرش ترک در شیراز

فروش عمده کاور فرش ترک در شیراز


وجود انواع فرش های دستباف با کیفیت های عالی لزوم استفاده از کاور را دو چندان می کند. در بسیاری از منازل استفاده از کاور فرش رایج و طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. این کاورها هم وظیفه محافظت از فرش را بر عهده دارند و هم در زیبایی و جلوه خانه تاثیر بسزایی دارند. شرکت تولیدی کیاپوش مفتخر است در زمینه تولید و فروش عمده کاور فرش ترک در شیراز و سایر شهرها فعالیت نماید و این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. ناگفته نماند کاور فرش های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیست. دائما نیاز به صاف کردن روی فرش دارد.

اما تولیدی کیاپوش دوخت منحصر به فردی را تولید روفرشی به کار می بندد که این مشکل را حل می کند. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی کاور را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

روفرشی کشدار در شیراز

بررسی ویژگی های کاور فرش ترک

بررسی ویژگی های کاور فرش

کاور فرش صرفا به عنوان پوشش برای فرش حساب نمی‌شود، این کاور ها در طرح هایی زیبایی تولید می گردد و میتواند در زیبایی منزل تاثیر بسزایی داشته باشد و خود نیز به می‌تواند عنوان یک محصول تزیین کاربردی در اکثر منازل استفاده گردد. کشور ترکیه را میتوان یکی از قطب های اصلی تولید روفرشی با کیفیت در جهان دانست. کاور فرش ترک دارای طرح های زیبا و کیفیت عالی می باشد و طرفداران زیادی را در جهان به خود جذب نموده است. اما شایان ذکر است که روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چراکه وارد کنندگان کاور فرش به علت کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب و ارزان وارد کشور و روانه ی بازار می کنند.

 بافت تاری حلقوی

اما تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ از ترکیه خود به تولید روفرشی می پردازد. این پارچه با جنس ترک برابری می کند. روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. جنس این پارچه ها پورشه است. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

کاور فرش در انواع طرح ها و مدل ها و سایزهای مختلف در شرکت تولیدی کیاپوش تولید می گردد و متناسب با سلیقه و نیاز مشتری روانه بازار می شود. همانطور که بیان شد عده ای کاور فرش را به منظور حفاظت از فرش خریداری می نمایند مخصوصاً افرادی که دارای کودکان خردسال هستند، به جهت نظافت و تمیز ماندن فرش از این کاورها استفاده می نمایند. همچنین کاور باعث جلوگیری از هرگونه آسیب و سایش و ضربه و گرد و خاک به فرش می گردد.

 

مراکز خرید کاور فرش ترک در شیراز

فروش عمده کاور فرش

 

روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما