مراکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در مشهد

مراکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در مشهد


شرکت تولیدی کیاپوش از مراکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در مشهد محسوب می شود. این تولیدی از نخ و مواد اولیه ی خارجی برای تولید روفرشی استفاده می کند. سپس با استفاده از دستگاه های مجهز طرح را بر روی آن چاپ می زند. سپس با دستگاه تثبیت رنگ آن را بر روی پارچه ثابت می کند. روفرشی های کشدار کیاپوش دارای بافتی متشکل از سه نخ گرد و از نوع تاری حلقوی می باشند. این روفرشی دارای استحکام بالایی است و با جنس ترک برابری می کند. حتی متراکم تر و با ضخامت بیشتری نسبت به جنس ترک می باشد.

بهتر است بدانید روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. چراکه وارد کنندگان کالا برای اینکه هزینه های گمرکی را کاهش دهند، جنس نامرغوب را وارد کشور و روانه ی بازار می کنند. سپس آن را به نام روفرشی ترک به فروش می رسانند. اما این جنس با ترک اصل تفاوت زیادی دارد.

 

مراکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در مشهد

مهمترین خصوصیات روفرشی ترک کشدار کیاپوش

روفرشی های ترک ابریشمی

روفرشی ترک ابریشمی کیاپوش دارای خصوصیات مهمی می باشد که می توان به وزن کم و نازک بودن و دارای جابجایی آسان اشاره کرد. همچنین این روفرشی ها قابلیت شستشوی آسان در ماشین لباسشویی خانگی را دارند. قابلیت شست و شوی چندین باره را دارا می باشند بگونه ای که هیچگونه تغییر رنگی در آن ها ایجاد نمی شود و به الیاف و بافت آن ها آسیبی وارد نمی شود.

دارای ماندگاری طولانی مدت می باشند و به منازل زیبایی خاصی می بخشند. این پارچه ابریشمی یا مخمل پورشه است که اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دورو، مخمل کوبید که دارای بافت تارو پودی هستند می باشد.

نگاهی به کشدوزی روفرشی کیاپوش

روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها دارای یک دوردوزی ساده می باشند. چراکه می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود. این باعث جابجایی روفرشی از روی فرش می شود. به طوریکه دایما نیاز به صاف کردن مجدد خواهد داشت. این می تواند عیب بزرگی برای یک روفرشی کشدار باشد که درد سری برای خانم ها می باشد.

اما تولیدی کیاپوش برای برطرف کردن این مشکل دوخت جدیدی را به کار می بندد که در این دوخت در وسط روفرشی به جای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. بدین ترتیب روفرشی ایستایی چشم گیری بر روی فرش خواهد داشت.

بررسی قیمت روفرشی ترک در مشهد

روفرشی ترک اصل

 اگر خرید بصورت عمده و یکجا صورت بگیرد ممکن است به خریداران ارزان تر تمام شود و هر فرد می تواند بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی به راحتی خرید کند. عدم وجود واسطه در فروش محصولات، خود به کاهش قیمت کالا ها و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می نماید.

ممکن است فروشندگان در بازار عوامل مختلفی را در محاسبه ی قیمت روفرشی دخیل کنند. اما تولیدی کیاپوش تنها دو عامل ابعاد و کیفیت روفرشی را در محاسبه قیمت آن موثر می داند.

تیم کیاپوش هر طرح یا عکس باکیفیتی که مشتری بخواهد حتی عکس شخصی کودک یا خودتان را بر روفرشی چاپ می زند. علاوه بر روفرشی روبالشی، رومیزی و کوسن، رو تختی و غیره نیز چاپ می زند.

علاقه مندان به روفرشی ترک کشدار ابریشمی کیاپوش می توانند برای راهنمایی بیشتر به تماس باما در سایت حاضر مراجعه کنند و با کارشناسان ما ارتباط بگیرند. همچنین وبسایت خرید اینترنتی کیاپوش جهت مشاهده و انتخاب و خرید انواع طرح روفرشی کشدار کیاپوش راه اندازی شده است. این طرح ها شامل طرح سنگ، طرح کودک، طرح پتینه، طرح فرش، سنتی ، کلاسیک، مدرن و فانتزی ، سه بعدی و …. می باشد.

1

  1. من از این سایت خرید کردم و باید بگم که علاوه بر کیفیت محصولات، تیم پشتیبانی تخصصی و پاسخگویی بسیار عالی ای دارن، اگه دنبال یه سایت خوب برای خریدین، پیشنهاد می کنم حتما ازشون خرید داشته باشین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما