مرکز عرضه روفرشی 12 متری

عرضه روفرشی 12 متری


روفرشی و زیرانداز حصیری 9متری در ابعاد و سایزهای مختلف، متناسب با فرش های ماشینی و دست بافت موجود در بازار، تولید می شود. یکی از انواع روفرشی، روفرشی 12 متری است که طرفداران خاص خود را دارد.
امروزه در اغلب منازل، زنان خانه دار برای حفاظت فرش های خود از انواع کثیفی، لکه، پاخوردگی و نور آفتاب از روفرشی استفاده می کنند. اکثر خانواده ها به ویژه خانواده هایی که فرزند دارند، برای ممانعت از استهلاک فرش هایشان و نیز برای جلوگیری از شستشوهای متعدد فرش، در زمان هایی که مهمان ندارند از روفرشی استفاده می کنند.
استفاده از رو فرشی، از امر و نهی های متعدد به کودکان برای حفاظت از فرش جلوگیری کرده و باعث حفظ روابط عاطفی و صمیمانه والدین و کودکان می شود.

عرضه روفرشی 12 متری

 

انتخاب روفرشی 12 متری

اگر برای انتخاب روفرشی به بازار مراجعه کنید با انواع و اقسام روفرشی نظیر روفرشی مخمل (شانل)، روفرشی ابریشمی، روفرشی مدرن کشدار، روفرشی زری دار، روفرشی دوشانل و زیرانداز حصیری ارزان مواجه می شوید. در ذیل به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم.

  • روفرشی شانل و دوشانل: تولید شانل یا مخمل از حدود 50 سال پیش شروع شد. شانل از پنبه درست می شود ولی می توان از الیاف مصنوعی نظیر اکریلیک، رازیون و الفین هم برای تولید آن استفاده کرد. شانل جزء پارچه های لوکس محسوب می شود چراکه ظاهر زیبا و براقی دارد و در تولید روفرشی، پارچه مبل، پرده، پتو و… از آن استفاده می شود.
    روفروشی دوشانل، تنها از نخ مخمل ساخته می شود. رنگ این نوع روفرشی بعد از مدتی به علت پرزدهی کمرنگ تر می شود.
    روفرشی های مدرن اغلب از جنس پورشه هستند و در صورتی که یک روی آن کثیف شود می توان از روی دیگر استفاده کرد و به خاطر وزن مناسبی که دارد براحتی میتوان داخل ماشین لباسشویی شست.
  • روفرشی ابریشمی: از الیاف مصنوعی ابریشم ساخته شده و ظرافت و زیبایی خاصی دارد. این نوع از روفرشی بدون پرز بوده و برای افرادی که حساسیت تنفسی دارند، بسیار مناسب است.
  • روفرشی مدرن کشدار: این روفرشی ها در آغاز توسط کشور ترکیه تولید شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است و به روفرشی ترک معروف است. دور تا دور این روفرشی کشدوزی شده و به همین دلیل چروک نخورده و جمع نمی شود. لازم به ذکر است که این نوع از روفرشی در مقایسه با تولیدات داخلی بسیار نازک تر بوده و دوام کمتری دارد.
  • روفرشی زرکدار که در بازار هست منظور روفرشی های قدیمی یزد هست که کشدوزی نمی شود و دیگر مورد توجه مشتریان نیست.

روفرشی کشدار 12 متری

 

 

انواع روفرشی بر اساس سایز

روفرشی بر اساس اندازه به 4 گروه تقسیم می شود:

  •  3متری (یک و نیم متر در دو متر)
  •  6 متری (3 متر در دو متر)
  •  9 متری (سه و نیم متر در دو و نیم متر)
  •  12 متری (سه متر در چهار متر)
تماس با ما