مرکز فروش روفرشی ترک کشدار اصل در تهران

.مرکز فروش روفرشی ترک کشدار اصل در تهران


بعضی از روفرشی ها و یا زیرانداز حصیری 9متری ها آنقدر زیبا و جذاب هستند که استفاده از آن ها قطعا چشم را به سوی خود جذب خواهد کرد. مرکز فروش روفرشی ترک کشدار اصل در تهران اقدام به ارائه این نوع محصولات می کند. روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. چراکه وارد کنندگان برای کاهش هزینه های گمرکی جنس با کیفیت پایین وارد بازار می کنند و به عنوان روفرشی ترک اصل به فروش می رسانند.  اما شرکت تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ باکیفیت از ترکیه به تولید روفرشی در ایران می پردازد که با روفرشی ترک اصل برابری می کند. البته  روفرشی های تولیدی کیاپوش با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت می باشند.

مرکز فروش روفرشی ترک کشدار اصل در تهران

مزیت های روفرشی کشدار ترک

مزیت های روفرشی کشدار ترک

استفاده از روفرشی و زیرانداز حصیری ارزان ترک اصل مزایایی داشته که شما قطعا با یکبار استفاده از آن بهره خواهید برد. قبل از اینکه به یک تعریف کلی در زمینه خرید این نوع سازه ها برسیم، باید بگوییم که خوشبختانه بخش طرح و رنگ این نوع محصولات بسیار بالا می باشد. شما به‌ راحتی می توانید یک خرید موفقی در این زمینه داشته باشید. تولیدی کیاپوش روفرشی ها را از آن جهت به صورت کشدار طراحی کرده تا به صورت فیکس و محکم بر روی فرش قرار بگیرد.

  • *به عبارتی روفرشی های کشدار تولیدی کیاپوش در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد. اما روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا فقط یک دور دوزی ساده دارند. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود.این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

 

  • روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
    این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.
  • سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش ماده و ارائه میشود.

 

قیمت روز روفرشی ترک کشدار در تهران

قیمت روز روفرشی ترک کشدار در تهران

قیمت روفرشی کشدار روز به روز دارای نوسان بوده که اگر آن ها را به صورت عمده تهیه کنید، با صرف کم ترین مبلغ نیز قادر به خرید آن ها خواهید بود. برخی از این محصولات در مدل های نازک بوده و برخی از جنس ضخیم تری برخوردارند که استفاده از آن ها هیچ حساسیتی برای پاها ایجاد نخواهد کرد. ما نمی توانیم یک قیمت ثابتی برای رو فرشی تعیین کرده و از آنجایی که قیمت این محصولات روز به روز در حال نوسان است. قیمت بسته به جنس و ابعاد و طرحی که انتخاب می شود و نیز تعداد سفارش متفاوت می باشد. تولیدی کیاپوش به صورت مستقیم و بدون واسطه به قیمت تولیدی این روفرشی ها را عرضه می کند.

شما برای آگاهی بیشتر می توانید از طریق کارشناسان ما در بخش پشتیبانی کمک بگیرید. سایت روفرشی سازان از مراجع کاملا معتبر و امن در جهت خرید عمده رو فرشی ها می باشد. شما از این طریق می توانید محصولات موجود را با قیمت پایینی تهیه کنید. محصولات ما تماما موجود و آماده  ارسال به تمامی نقاط کشور نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما