مرکز پخش کاور فرش جدید در شیراز

مرکز پخش کاور فرش جدید در شیراز


 روفرشی های قدیم و زیرانداز حصیری ، با هم می توانند به عنوان زیر انداز مسافرتی استفاده شوند. اما کاور فرش جدید کشدار تنها جهت محافظت از فرش در برابر لکه و آلودگی و گرد و غبار و آفتاب به کار می رود. در عوض این کاور ها ایستایی خوبی روی فرش دارند و نیاز به صاف کردن به طور مکرر را ندارند. شرکت تولیدی کیاپوش، به عنوان مرکز پخش کاور فرش جدید در شیراز، چند سال است که در زمینه ی تولید کاور فرش فعالیت دارد. این تولیدی از نخ و مواد اولیه ی مرغوب خارجی برای تولید روفرشی استفاده می کند. سپس با طرح ها و نقش های گوناگون بر روی آن چاپ می زند.

سپس با دستگاه های تثبیت رنگ آن را بر پارچه ثابت می کند. تیم کیاپوش علاوه بر روفرشی کاور های پارچه ای دیگری از جمله روبالشی، رومیزی، پرده و … هم تولید می کند. به طوریکه شما می توانید همه آن ها را به یک طرح و رنگ چاپ بزنید.

 

کاور فرش جدید در شیراز

مشخصات بهترین کاور فرش جدید در شیراز

کاور فرش جدید

کاور فرش و زیرانداز حصیری ارزان از جمله تولیداتی است که امروزه هم بسیار پرکاربرد بوده و هم دارای تنوع بسیاری می باشد. با افزایش قیمت فرش و به منظور حفاظت بهتر آن در برابر گرد و غبار، نور خورشید و بسیاری دیگر از عوامل محیطی از کاور فرش استفاده می شود. مشخصه هایی که در انتخاب یک کاور ملاک قرار داده می شود و آن را به بهترین کاور فرش تبدیل می کند، به شرح زیر می باشد:

  • نوع الیاف بکار رفته در بافت کاور:

همانطور که قبلا بیان شد تیم کیاپوش از الیاف با کیفیت خارجی برای تولید روفرشی استفاده می کند.

 

  • نوع بافت :

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

  • کشدوزی:

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

 

  • جنس کاور

جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همان جنسی که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت بدون آبرفت، رنگ ثابت و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

مخمل شانل :

پرز زیادی در سطح دارد. که البته آن پرز عاریتی هست و ریزش دارد. و نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ هست و از نوع بافت تارپودی است و اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف هست.

فروشنده عمده کاور فرش جدید در شیراز

کاور فرش جدید

تیم تولیدی کیاپوش، به عنوان فروشنده کاور فرش درشیراز، بهترین و جدیدترین مدل های کاورفرش را به صورت تکی و عمده و با مناسب ترین قیمت در سرتاسر ایران به صورت آنلاین به فروش می رساند و تجربه خریدی لذت بخش را به شما خواهد داد. این مجموعه با عرضه به روزترین و مدرن ترین طرح های رو فرشی، سفارشات خریداران را در اسرع وقت و به ساده ترین شیوه به دست آنها خواهد رساند. کافی است به وبسایت فروش آنلاین  مراجعه و از محصولات و انواع طرح کاور فرش از جمله طرح سنگ، طرح پتینه، طرح کلاسیک، طرح فرش، طرح گلدار، طرح دوبعدی، طرح سه بعدی، طرح جدید و مدرن کیاپوش دیدن فرمایید. از طریق همین وبسایت می توانید خرید خود را انجام دهید تا کمتر از یک هفته بدستتان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما