ارائه دهنده روفرشی ترک کشدار در مشهد

ارائه دهنده روفرشی ترک کشدار در مشهد


روفرشی ترک کشدار یکی از بهترین انواع روفرشی از نظر جنس می باشد زیرا برای تولید آن از پارچه های با کیفیت استفاده می‌کنند. منتها روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چراکه وارد کنندگان این روفرشی به دلیل کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب یا بی کیفیت را وارد کشور می کنند. سپس آن را به عنوان جنس ترک می فروشند. اما شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان ارائه دهنده روفرشی ترک کشدار در مشهد، با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی ترک می پردازد. این شرکت همواره بهترین انواع این روفرشی را که دارای جنس ترک البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت می باشند، را به صورت تکی و عمده با قیمتی مناسب تحویل مشتریان می دهد. ارائه روفرشی ترک در هر ابعاد و رنگی امکان پذیر است.

ارائه دهنده روفرشی ترک کشدار در مشهد

بهترین جنس روفرشی کشدار کدام است؟

بهترین جنس روفرشی کدام است؟

امروز دیده می‌شود که استفاده از روفرشی بسیار زیاد شده است. چرا که می‌توان از این وسیله به شکل های مختلفی استفاده کرد. برای مثال بسیاری از افراد از روفرشی برای محافظت از فرش‌های خود در برابر عوامل مختلف استفاده می‌کنند. برخی دیگر از روفرشی به عنوان یک زیر انداز استفاده می‌کنند.

روفرشی دارای انواع بسیار متفاوتی می باشد که برای تولید آن ها از جنس های مختلفی استفاده شده است. اما آنچه که تعیین کننده بهترین جنس روفرشی می‌باشد مربوط به کیفیت و مقاومت و همچنین طول عمر مفید آن می باشد. برای مثال از بین انواع روفرشی با جنس با کیفیت می‌توان به روفرشی مخمل پورشه یا روفرشی ترک اشاره کرد. این دو نوع از روفرشی در بین سایر انواع روفرشی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

جنس روفرشی باید تا حد امکان نرم و لطیف باشد به گونه ای که وقتی بر روی آن می نشینیم کاملا احساس نرمی و راحتی داشته باشیم. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندارد هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. همچنین ایستایی خوبی ندارند. شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

جنس رو فرشی همچنین باید در برابر شستشو و مواد شوینده کیفیت بالایی از خود نشان دهد.

دراینجا به مقایسه دو جنس مخمل پورشه یا مخمل شانل می پردازیم.

نوع جنس پارچه روفرشی کشدار کیاپوش

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود، به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمیشود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همان جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک، و با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت، بدون آبرفت، رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن، قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی، که با مخمل شانل متفاوت می باشد.

۲.-مخمل شانل
این جنس پرز زیادی در سطح دارد، که البته آن پرز عاریتی هست و ریزش دارد و نقش آن کم کم ضعیف شده و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ هست. بافت آن از نوع تارپودی است که اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا میشود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف هست.

قیمت انواع روفرشی کشدار ترک در مشهد

قیمت انواع روفرشی ترک در مشهد

قیمت انواع روفرشی ترک کشدار مشهد بستگی به سطح کیفیت آنها ازنظرجنس دارد. البته ابعاد روفرشی هم در تعیین قیمت آن بسیار موثر می باشد. همواره انواعی از آن که دارای ابعاد بزرگتری هستند قیمت بیشتری خواهند داشت. فروش روفرشی ترک از طریق روش مستقیم همیشه با قیمتی ارزان تر انجام می گیرد چرا که در این روش افراد واسطه وجود ندارند.  شرکت تولیدی کیاپوش این کالا را به قیمت تولیدی و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیامی تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاوه بر این سایت، برای سفارش اینترنتی، می توانید به سایت https://kiaposh.com مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما