توزیع مستقیم روفرشی ترمه کشدار

روفرشی ها و فرش دستباف 6 متری مهربان در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند، از طرح های زیبا و پرطرفدار این محصول که کیفیت بسیار بالایی دارد، روفرشی ترمه کشدار است، مجموعه ما یکی از مراکز معتبر در این زمینه است و با توزیع مستقیم این کالا درصدد افزایش قدرت خرید شما عزیزان هستیم، کشی که دور تا دور محصول وجود دارد، از سر خوردن فرش جلوگیری می کند، هم چنین روفرشی ها از فرش های شما محافظت می کنند.توزیع مستقیم روفرشی ترمه کشدار

در مورد انواع روفرشی کشدار بیشتر بدانید

در مورد انواع روفرشی کشدار بیشتر بدانید در ادامه نکاتی را بیان می کنیم، که باعث می شود، شما اطلاعاتی بیشتری درباره انواع روفرشی دستباف ابریشم 12 متری ترمه کسب کنید و با آگاهی کامل نمونه مناسب را انتخاب و خریداری کنید، طراحان فوق حرفه ای محصول را به گونه طراحی کرده اند، که از نظر ظاهری این روفرشی کاملا شیک و لوکس است، هم چنین پارچه به کار رفته در این محصول کاملا باکیفیت است و با شستشوی مداوم و مستمر دچار رنگ پریدگی و پارگی نمی شود.

در طرح های متنوعی این محصول تولید می شود و شما با توجه به هارمونی منزل خود هر کدام را که دوست داشته باشید، میتوانید، انتخاب کنید، این کالا در سایزهای مختلفی تولید می شود و بسته به ابعاد فرش خود، روفرشی مناسبی را باید بخرید، اکثر فرش هایی که در منزل مورد استفاده قرار میگرند، ۶ متری و ۹ متری هستند، این محصول تمامی سطح فرش را خصوصا قسمت های انتهایی را می پوشاند و قسمت کشدار آن به بهترین شکل ممکن طراحی و دوخته شده است.

برای تولید این محصول از پارچه های نانو استفاده کرده ایم، این پارچه ها در برابر لک و کثیفی بسیار مقاوم هستند و حتی لک های روغنی نیز امکان ندارد، به بافت های داخلی این روفرشی نفوذ پیدا کند. روفرشی ترمه اصل را با قیمت کاملا مناسبی به بازار عرضه می کنیم و شما به راحتی میتوانید، این محصول کاربردی را با بودجه بسیار کمی خریداری کنید.

بررسی جدیدترین مدل های روفرشی ترمه

بررسی جدیدترین مدل های روفرشی ترمه در انتها به بررسی جدیدترین مدل های روفرشی ترمه می پردازیم، روفرشی ترمه طرح اشکال هندسی: در این محصول اشکال هندسی با نظم خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و هم چنین در رنگ های مختلفی این نوع روفرشی تولید می شود. روفرشی ترمه طرح سنتی: تمامی طرح ها و شکل های موجود روی این کالا کاملا سنتی هستند و اکثرا از طرح های اسلیمی برای طراحی روفرشی های سنتی استفاده می کنند.

اگر تمامی وسایل منزلتان سنتی و کلاسیک است، به شما پیشنهاد می کنیم، این محصول را خریداری کنید. روفرشی ترمه طرح گل: طرح های گلدار همیشه جذاب هستند و حتی در اتاق نشیمن و اتاق خواب خود نیز میتوانید، از این کالا استفاده کنید، روفرشی ترمه اسپرت: این محصول از نظر ظاهری کاملا فانتزی است و با نمونه های ذکر شده قبلی تفاوت بسیار زیادی دارد، اگر شما خاص پسند هستید، به شما این روفرشی خارق العاده را پیشنهاد می کنیم.

روفرشی ترمه درجه یک را در طرح های جدید و بروزی تولید می کنیم، مطابق با هر سلیقه ای نمونه های متفاوتی داریم، روفرشی ترمه باکیفیت ایرانی را فقط از برند ما میتوانید، تهیه کنید‌.

تولیدی روفرشی ترمه کشدار

تولیدی روفرشی ترمه کشدار مجموعه ما یکی از تولیدکنندگان معتبر و باسابقه در زمینه تولید روفرشی کشدار است، از آن جایی که محصولاتمان را با کیفیت بالایی تولید می کنیم، دیگر احتیاجی به وارداتی بی رویه این کالا از ترکیه نیست، ذاتا روفرشی های ساخت کشور ترکیه قیمت بسیار بالایی نیز دارد، تمامی سفارشات عمده و خرده شما را به راحتی میتوانیم، تامین کنیم و حتی روفرشی های ما تمامی ویژگی های لازم یک کالای ممتاز صادراتی را نیز دارا هستند و حتی توانایی صادرات این محصول را نیز داریم.

سفارشات عمده در شرکت ما شامل طرح تخفیفی می شوند، نحوه ثبت سفارشات به صورت آنلاین و حضوری است و با توجه به شرایط خود روش مناسب را میتوانید، انتخاب کنید، در سایت تمامی نکات مهم و کلیدی را درباره هر یک از کالاهای خود بیان کرده ایم.

151

  1. سلام و درود روفرشی های ترمه ی کشدارشما زیبا و باکیفیت به نظرمی آیند آیا می توان نمایندگی فروش در استان تهران را ازشما کسب کرد؟

    • سلام خانم چگینی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع بیشتر از شرایط همکاری و یا اخذ نمایندگی از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام وقت بخیر
    آیا روفرشی های ترمه با توجه به جنسی که دارند نسبت به دیگر مدل ها گران تر هستند؟ چگونه باید از کیفیت و دوام محصولات شما مطمئن شویم؟

    • سلام خانم یوسفی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. درود آقای مهوری انشالله که حالتون خوب باشه.
    در رابطه با روفرشی های ترمه هم اگر ممکن است قیمت بفرمایید و بفرمایید که سایزهای آن ها چند در چند هستند و چه تفاوت هایی با روفرشی های گرد و چهارگوش دارند؟ با تشکر

    • سلام هادی عزیز. وقت بخیر. در خصوص پاسخ به سوالاتتون و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. روفرشی ترمه هم به صورت کلی و هم به صورت کلی در قالی فروشی های سراسر کشورتوزیع می شود

  5. سلام این سایت طرحهای متنوعی از رو فرشی داره ، جنس روفرشی ترمه کشدارش عالی ، به خاطر کش رو فرش سر نمی خوره ، من خرید کردم و از خریده خیلی راضی هستم توصیه میکنم حتما خرید کنید

  6. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان ادمین جان من اگه بخوام یکی از شعب روفرشی ترمه کشدار را در استان خود دایر کنم.چکار باید انجام دهم لطفا راهنمایی فرمایین

    • سلام علی عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع بیشتر از همکاری و یا اخذ نمایندگی از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  7. سلام خسته نباشید .
    آیا سفره هایی برای خرید حضوری این روفرشی ها دارید یا باید حتما به صورت اینترنتی خرید کنیم ؟

    • سلام خانم صاحبی کسرینه. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  8. سلام قیمت این محصول چقدره؟ آیا روفرشی کشدار تون وقتی فرش داخلش جامیشه باعث جمع شدن فرش نمیشه؟

    • سلام خانم حسینی. وقت بخیر. در خصوص اطلاعه از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  9. سلام .من از سایت شما ازاین رو فرشیهای ترمه سفارش دادم و از جنس و کیفیت محصول راضی هستم به همه نیز پیشنهاد میکنم

  10. سلام کاراتون خیلی عالیه ودوسدارم بخرم ولی شنیدم خیلی گرون شدن آیاطرف اذربایجان شرقی شهرستان مراغه هم مرکز فروش دارین؟

    • سلام خانم شمس. وقت بخیر. به سراسر کشور ارسال داریم. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  11. سلام و خسته نباشید من از روفرشی های ترمه کشدار خیلی راضی هستم و می خواستم برای فرش اتاق فرزندم سفارش دهم آیا روفرشی ترمه کشدار با طرح مناسب برای اتاق کودک هم تولید وعرضه میکنید؟

    • سلام خانم محمودی. وقت بخیر. بله. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  12. با سلام و عرض ادب ،وای نگم براتون که این روفرشی ترمه چقدر زیبا و دوست داشتنی هستش،من برای روز مادر این روفرشی رو هدیه کردم به مادرم ،خیلی خوشحال شد و دوستش داره هم کیفیت خیلی خوبی داره و هم خیلی زیباست،ممنون از مجموعه خوبتون که همیشه بهترینها رو به مشتریان عرضه می دارد ،امیدوارم همیشه موفق و کامروا باشید

  13. باسلام ووقت بخیر، روفرشی های این سایت ازجنس نانو هستند. دربرابرلکه و گردوغبار مقاوم هستند و روغن به بافت آن آسیب نمیرساند. بسیارزیبا و تنوع طرح دارد و برای خریدبه این سایت مراجعه فرمایید. باتشکر

  14. شاید باورتون نشه ولی من تا حالا از این مدل رو فرشی های کشدار ندیده بودم انشالا برای جهیزیه دخترم از شما سفارش میدم. ممنونم از سایت خوبتون

  15. این پارچه ها در برابر لک و کثیفی بسیار مقاوم هستند و حتی لک های روغنی نیز امکان ندارد

  16. سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون
    روفرشی خیلی تو خونه کاربردیه اما اینکه ترمه باشه واقعا زیباست و هم اینکه علاوه بر این ترمه یه محصول سنتی هستش و هم خیلی گرونه
    میخواستم بدونم هزینه محصول شما چجوره و از کجا میتونم بفهمم هزینرو ؟ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

    • سلام خانم قربانخانی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  17. خیلی سایت خوبی دارین واقعا توضیحاتی که میزارین باعث میشه انتخاب برای مشتری ها راحت تر بشه

  18. من از این روفرشی ترمه ای های سایت شما خریدم هم واقعا خوشگل و باکلاسه هم کیفیت خوبی داره، برای کسایی که حساسن و میخوان فرش هاشون زود به زود کثیف نشه حتما از اینا استفاده کنن

  19. با سلام و خسته نباشید
    با ارزوی قبولی طاعات و عبادات
    مطالب سایتتون جالب بود تفاوت طرح های مختلف روفرشی کشدار ترمه خیلی خوب بود
    باتشکر از توضیحات کاملتون
    موفق باشید

  20. با سلام و خسته نباشید، روفرشی ترمه یکی از زیبا ترین و جذابترین روفرشی های موجود در بازار بشمار میرود.
    سپاس فراوان از مجموعه خوب کیاپوش بابت فروش روفرشی های ترمه کشدار باکیفیت، مرغوب و زیبا در طرح ها و رنگ های جذاب و مختلف.
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

  21. کشی که دور تا دور روفرشی ترمه وجود دارد از سر خوردن فرش جلوگیری می کند هم چنین روفرشی ترمه کشدار از فرش های شما به خوبی محافظت می کند.

  22. سلام . روز بخیر .روفرشیهای کش دار این سایت خیلی باکیفیته ودر انداره های مختلفی هست ورنگ وطرحشونم بسیار زیبا هست .نرم ولطیفه .فروش بصورت مستقیم هم دارن .حتماً از این سایت تهیه کنید

  23. سلام وقت بخیر
    محصول روفرشی ترمه کشدار قسعا قطعا نسبت به طرح های دیده شده
    خیلی جذاب تر و متنوع تر هستند مرسی ازسایت خوبتون

  24. باسلام روفرشی ترمه درسایزهای مختلفی تولیدمیشود وطرحهای زیباوپرطرفداری داردوازکیفیت بالایی برخوردار است

  25. ازون جایی که در تولید این روفرشی از پارچه نانو استفاده شده است حتما جنس وکیفیت عالی هم دارد من خودم حتما ازین سایت تهیه میکنم به همه توصیه میکنم

  26. روفرشی های ترمدار خیلی گرون بخاطر جنس اعلایی ک دارن ..طرح های روکش دار این سایت خیلی جذابن. خواستم قیمتشون رو بدونم ؟

    • سلام خانم حسینی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت هااز طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  27. سلام خسته نباشید
    روفرشی ترمه دارای کشهای بسیار مقاوم هستند و در برابر شستشو مقاومند و رنگ آن ها بعد از شستن تغییر نمیکند

  28. سلام
    این روفرشی های تاثیر بسیار زیادی در روی دکوراسیون خانه ها می گذارند. مهم ترین کارایی های روفرشی محافظت فرش از کثیفی و کاربرد های دیگر آن نیز منجمله زیبایی بسیار است.

  29. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه شما .رو فرشی کشدار ترمه طرفداران خاص خودشو داره و روز به روز طرفداران بیشتری رو به خودش جلب می کنه .رو فرشی ترمه کش دار در چهارتا طرفش کش وجود داره که به راحتی زیر فرش قرار میگیرن و سر نمی خورن .رو فرشی های مجموعه شما بسیار با کیفیت و دارای طرح و رنگ های خاص و منحصر به فردی هستش

  30. عرض ادب و احترام
    حقیقتا توضیحات و اطلاعات ارزنده ای پیرامون روفرشی های کشداری که معرفی کردین ارائه دادین.با توجه به حذف واسطه و عرضه محصولات با قیمت مناسب تلاش و کوشش شما ستودنی است.
    پایدار باشید

  31. سلام یکی از خوبی های محصولات روفرشی ترمه کشدار اینه که از نانو استفاده شده و براحتی کثیف نمیشه و خیلی راحت هم شسته میشه
    شکل و رنگ های مختلفیم داره میشه تو هر مکانی با هر دکوری استفاده کردم.من از خرید این محصول بسیار راضی ام

  32. از بین طرح های دیگه این طرح واقعا خوشگل تره حتما به دوستان پیشنهاد میکنم خریداری کنند

  33. سلام
    چقدر این رو فرشی ها طرح و رنگ های قشنگ و شیکی دارد.
    آدم دلش می خواد همه رو سفارش بده
    هر دفعه از هر رنگ و استفاده کنه.
    خیلی خوشحالم که با این سایت آشنا شدم
    که با خیال راحت محصول خود را سفارش دهم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  34. خیلی خوشگلن دلم برای این روفرشی ها رفت خودمم دوتا از سایت شما گرفتم ولی بقیه شون هم خیلیی خوشگلن

  35. با سلام خدمت شما عزیزان تولید کنندگان و کارشناسان وطراحان سایت، یه خسته نباشید جانانه دارم بابت این همه ظرافت و تنوع وکیفیت محصول بینظیرتون، روفرشی ها یکی از یکی زیباتر و عالیتر، تو نو آوری و ابتکار حرف اول رو میزنید

  36. من تو خونه خودم دوتا روفرشی انداختم که مثلا اگه غذایی چیزی ریخت مثلا مستقیم رو فرش نریز چون اسون میتونی زود روفرشی بشوری اما فرش ن

  37. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازرگان و تولید کننده محترم از این جهت که من بسیار به هنر علاقه دارم این ویژگی رو فرشی ترمه که تمامی طرح ها و شکل های موجود روی این کالا کاملا سنتی هستند و اکثرا از طرح های اسلیمی برای طراحی روفرشی های سنتی استفاده می شوند واقعا نظر من رو به خودش جلب کرد ایده بسیار خوبیه ممنون از محصول خوبتون چطور میتونم طرح های محصولتون رو ببینم قیمت روفرشی های ۹ متریتون چقدره؟

    • سلام خانم عشقی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  38. چقدر خوبه که تولید کننده داخلی روفرشی ترمه داریم و در مقایسه با کالای خارجی هیچ کم و کسری نداره و از همه مهمتر با قیمت خیلی کمتر میشه خریداریشون کرد.

  39. سلام وقت بخیر روفرشی ترمه کش دار رو توی سایت دیدم چطوری سفارش بدیم قیمتش رو هم تو سایت بذارید ممنون.

    • سلام علیرضا عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. سلام روفرشی های این سایت طرح و رنگ های زیادی دارند توصیه می کنم حتما خرید کنید

  41. سلام و خسته نباشید. اطلاعات زیادی از روفرشی ترمه کشدار کسب کردم ممنون بابت مقاله بسیار خوبتون محصولتون هم بسیار زیبا و شیک هست و هم قیمت خیلی مناسب

  42. سلام روز بخیر. روفرشی ترمه واقعا خوشگل و پر فروش می باشند. منکه خریدم واقعا راضیم.

  43. سلام روز خوش
    از محصولات شرکت شما بارها خرید کردم،واقعا محصولات شما کیفیت بالایی دارن،مخصوصا این روفرشی های ترمه،که زیبایی بالایی هم دارد

  44. سلام وقتتون بخیر وارادت بنده ازاین محصول روفرشی کشدارترمه خریداری کردم وازخریدم خیلی راضی هستم زیبا وباکیفیت وجدیدترین طرح ها وزیبایی خاصی دراین روفرشی های ترمه قابل مشاهده هستند پیشنهادمیکنم شماهم حتما ازاین سایت ومحصول روفرشی ترمه خریداری کنید

  45. سلام خسته نباشید. من از مشاوران فروش سایت کیاپوش سوالی داشتم. آیا امکان خرید رو فرشی ترمه کشدار به صورت عمده وجود دارد؟ آیا برای خرید عمده تخفیفی در نظر گرفته اید؟ ممنون می شوم به سوالم پاسخ دهید تا با توجه به آن ثبت سفارش کنم.

    • سلام خانم عباس نیا. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  46. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت روفرشی ترمه کشدار رو میفرمایین؟آیا سایز بندی دارن؟کجا میتونم طرح بیشتر از روفرشی هارو ببینم؟چطور میتونم سفارش بدم؟

    • سلام رحیمی کمال. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  47. سلام
    عرض ادب و احترام
    ممنون از این همه کیفیت و ظرافت
    واقعا راضی بودم
    سپاس از سایت خوبتون

  48. با سلام
    شب بخیر
    جنس این رو فرشی ها چی هست ؟ بهترین روش برای شستن شون چیه ؟ بهتره با ماشین شسته بشن یا دست ؟
    قالی شویی هم میشه دادشون برای شستن ؟

    • سلام خانم سلیمانی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  49. سلام وقتتون بخیر ، یکی از بهترین مزیت های این سبک روفرشی اینه که در سایز های مختلف وجود داره ، ممنون از طرح های زیباتون ، موفق باشید و بدرخشید

  50. سلام
    دوستان واقعا حیف نیست به اینا بگیم روفرشی.
    اینا خودشون به تنهایی زیبایی های خیلی بیشتری نسبت به فرش دارن
    خوش قیمت،
    خوش طرح خوش رنگ و
    بسیار هم به زیبایی خونمون کمک میکنه

  51. سلام وخسته نباشید چه طرحهای زیبایی من از این روفرشیا میخوام چطوری باید سفارش بدم جنسشون چیه ممنون

    • سلام خانم غلامی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و ثبت خرید از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  52. سلام روزتون بخیر عذر میخوام من از کدوم قسمت سایت میتونم انواع طرح های روفرشیتون رو ببینم؟

    • سلام خانم غلامی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  53. سلام می کنم به همه عزیزان در سایت
    ممنونم از محصولات خوبتان و همین طور قسمت مشاوره و فروش سایت بسیار عالی بنده را در جهت خرید بهتر و راحت‌تر راهنمایی کردند درود بر شما

  54. برای تولید این محصول از پارچه های نانو استفاده می شود، این پارچه ها در برابر لک و کثیفی بسیار مقاوم هستند و حتی لک های روغنی نیز امکان ندارد، به بافت های داخلی روفرشی ترمه نفوذ پیدا کند.

    • سلام خانم زهرا. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام رضا عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. سلام خسته نباشید
    لطفا عکس های همه تنوع هاتون رو در سایت قرار بدید ممنون از شما

  56. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  57. با سلام خدا قوت.من از شما خرید روفرشی داشتم وبسیار هم راضی هستم از طرح ها وکیفیت روفرشی هام.۲عدد طرح ترمه خریدم به طرح ابی روشن.توصیه میکنم امتحان کنید.

    روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود. بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار باشد و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد. این پارچه ها در برابر لک و کثیفی بسیار مقاوم هستند و حتی لک های روغنی نیز امکان ندارد، به بافت های داخلی این روفرشی نفوذ پیدا کند.

  58. رو فرشی ترمه یکی از زیباترین روفرشی هاست و برای استفاده در منزل بسیار مناسب و شیک می باشد.

  59. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم تون روفرشی های ترمه کشدار بسیار زیبا هستند و در دیزاین منزل بسیار موثر هست من نمیدونستم که روفرشی ترمه هم وجود داره که سایت شمارو دیدم بسیار تنوع محصول بالا بود و خیلی خوشحال شدم که با سایت شما آشنا شدم سوال من از شما این هستش که چطور میتونم از مجموعه شما خرید کنم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

    • سلام خانم حیدرزاده. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام جمال عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  60. این مدل طرح های ۳ بعدی عالی هستن من برای اتاق خوابم استفاده کردم انقدر خوشگل شده و اینکه راحت میتونم توی لباسشویی دوقلو بشورمش خیلی کارمو راحت کرده و اتاق خوابم همیشه تمیزه قبلا فرش انداخته بودم و موهامو که شونه میکردم بعد از چند ماه میدیدم فرشم شده پر از مو و هیچکاری هم نمیتونستم بکنم دیگه اینو راحت میتونم هر از چند باری بشورمش

  61. سلام خسته نباشید
    میتوان با استفاده از روفرشی اونم با این طرح های مختلف و قشنگ با هزینه کم خانه را زیباتر و جذابتر کرد

  62. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  63. با سلام و وقت بخیر یقینا شما با خرید از این سایت کیفیت تضمین شده روفرشی های ترمه کشدار دریافت کرده و راضی خواهید بود.

  64. برای سفارش از سایت شما فقط به صورت اینترنتی باید اقدام کنم یا امکان مراجعه ی حضوری برای شما وجود دارد؟

    • سلام کرمانی. وقت بخیر. جهت پاسخگویی به سوالات شما و ثبت خرید لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  65. سلام وقت بخیر چقدر خوبه که چه در فرش و در رو فرشی
    کیفیت خوبی داریم ما کلا موفقیم تو این راه و تو صادراتم میتونیم بدرخشیم.

  66. سلام این رو فرشیا ترمه مدل سه بعدیش چقد شیکه تا حالا ندیده بودم ممنون میشم برا خرید راهنمایی کنید.

    • سلام خانم زنگنه. وقت بخیر. برای ثبت سفارش و خرید محصول دلخواه فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  67. همیشه لکه ها باعث می شود تا فرش زودتر خراب شود به همین خاطر روفرشی ها بر روی فرش ها جای می گیرند تا در زمان ریخته شدن مایعات و یا خوردنی‌های گوناگون و یا آلودگی هایی همچون گرد و خاک و یا گل و لای منتقل شده از پا به داخل منزل فرش در امان بماند.

  68. سلام وقت بخیر
    لطفا قیمت این رو فرشی هارو در سایت قرار بدید تا با آگاهی کامل بتونیم سفارش بدیم

  69. از نظر ظاهری این روفرشی کاملا شیک و لوکس است، هم چنین پارچه به کار رفته در این محصول کاملا باکیفیت است و با شستشوی مداوم و مستمر دچار رنگ پریدگی و پارگی نمی شود.

    • سلام فریدی. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالاتتون با تکمیل فرم های موحود در سایت با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.

  70. درود . این روزها هر فرشی نیاز به روفرشی داره که هم با خیال راحت و هم زیبایی منحصر به فرد ، راحتی و اطمینان خاطر رو به زندگی ما هدیه میده ، حالا اگه روفرشی ترمه کشدار باشه که دیگه عالیه، خوش شانسیه که با آشنایی این سایت به محصول باکیفیت دسترسی پیدا کنیم، روفرشی ترمه کشدار یکی از محصولات باکیفیت این مجموعه به شکار میاد که به راحتی هر چه تمام تر میشه تهیه کنیم.

  71. سلام این روفرشی های ترمه خیلی زیبا و جذابند
    چجوری میتونم سفارش بدم؟ آیا این ترمه هارو صادر
    هم میکنید؟

    • سلام ناظری. وقت بخیر. جهت ثبت سفارش محصولات لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  72. سفارشم به دستم رسید مرسی ازتون، هم کیفیتش خوبه و هم به موقع رسید ممنون از ارسال به موقع محصولات باکیفیتتون.

  73. با سلام و وقت بخير
    ممنون از سایت خوبتون من از محصولات این سایت خرید کردم و بسیار از خریدم راضی بودم.

  74. محصولات این سایت طرح و رنگ های بسیار زیبایی دارند من می خوام از محصولات بی نظیر این سایت خرید کنم میخواستم بدونم اگر از این مجموعه روفرشی سفارش بدم چند روز زمان میبره تا به دستم برسه

  75. سلام وقت بخیر .چقدر این روفرشی های ترمه خوشگل .کد 1877 روفرشی ۶متری و ۹متری موجود؟قیمتش چند؟ چه مدت زمان میبره تا برای شهرستان ارسال کنید .ممنون میشم از شما .

    • سلام آریا عزیز. وقت بخیر. در خصوص دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
      بله به سراسر کشور ارسال داریم و خرید شما در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

  76. سلام دوستان
    جنس روفرشی ترمه کشدارش عالی ، به خاطر کش رو فرش سر نمی خوره

  77. سلام وقت بخیر و ممنون از توضیحات جامع و کاملی در مورد محصولتون ارائه دادین.
    در خرید روفرشی اولین نکته ای که باید رعایت شود این است که رنگ روفرشی متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد.
    مدل‌هایی را انتخاب نمایید که قابلیت شستشو با لباسشویی و مواد شوینده را دارند.
    سعی نمایید روفرشی با الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی را انتخاب نمایید.
    روفرشی رنگ ثابت انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی و مکان‌های پررفت و آمد هستند.
    سایز روفرشی نباید بزرگتر از فرش شما باشد.
    از آنجایی که لبه روفرشی‌های کشدار به آسانی زیر فرش قرار می‌گیرند، استفاده از آنها در اتاق کودک و حتی آشپزخانه بر روی فرش اصلی بهترین راهکار جهت افزایش عمر مفید فرش‌ها خواهد بود.
    باتشکر از سایت خوبتون

  78. سلام خسته نباشید روفرشی های ترمه کشدار خیلی کارامد و زیبا هستند طرح و رنگهای متنوع و زیبایی دارند و کش دور انها ایده خیلی خوبیست و از جابه جایی روی فرش جلوگیری میکند همچنین در سایز های مختلف وجود دارد قیمت مناسبی دارند و با ارسال آسان و به موقع و سفارش انها میتوانید در وقت وانرژی صرفه جویی کنید با تشکر از عوامل سازنده سایت

  79. سلام ممنون از توضیحات کامل و مفید تون واقعا طرح ها و رنگ های متنوع و مناسب هر سلیقه ای رو دارید و محصولتون به دلیل نقش‌های اسپرتی که داره خیلی مناسب خانه های کوچک و آپارتمانی هست که باید با وسایل مناسب و رنگ های مناسب فضا رو در اون بیشتر جلوه داد اینکه امکان خرید مستقیم رو برای همه فراهم کردید جای تشکر داره

  80. سلام من از روفرشی کشدار خرید کردم ازسایت خوبتون الان راحت شدم که سور نمیخوره وجمع نمیشه خیلی راضی هستم هم ازجنسش ممنونم از سایت خوبتون

  81. سلام وقت بخیر.
    چطور می توانیم قیمت و کیفیت روفرشی ترمه کشدار را مطلع شویم. لطفا راهنمایی کنید.

  82. سلام روفرشی های بسیار متنوع و زیبایی هستند برای شستشو هم راحت و خوبه ممنون از مطالب مفیدتون .

  83. سلام و خسته نباشید
    من از طریق دوستم با سایت شما آشنا شدم و ازتون خرید کردم و از کیفیت و قیمتتون واقعا راضی بودم.

  84. روفرشی های این سایت طرح و رنگ های خیلی جذابی دارن پیشنهاد میکنم خرید کنید که اگر نخرید پشیمون میشید

  85. سلام خدا قوت عزیزان.
    در طرح های متنوعی این محصول تولید می شود و شما با توجه به هارمونی منزل خود هر کدام را که دوست داشته باشید، میتوانید، انتخاب کنید، این کالا در سایزهای مختلفی تولید می شود و بسته به ابعاد فرش خود، روفرشی مناسبی را باید بخرید، اکثر فرش هایی که در منزل مورد استفاده قرار میگرند، ۶ متری و ۹ متری هستند، این محصول تمامی سطح فرش را خصوصا قسمت های انتهایی را می پوشاند و قسمت کشدار آن به بهترین شکل ممکن طراحی و دوخته شده است
    من حتما خرید میکنم با توضیحاتی که دادین اطمینان به کیفیت کارتون پیدا کردم.
    پایدار باشید.

  86. سلام و عرض ارادت و خسته نباشید.
    برای سفارش باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    موفق باشید.

  87. سلام و خداقوت روفرشی سنتی که شامل طرح‌های خشتی، افشان، لچک و ترنج و … می‌شود؛ این مدل روفرشی به دلیل ضخامت زیاد به عنوان زیرانداز در سفر و گردش نیز استفاده دارد. نوع دیگری از این روفرشی ها زرکدار است که دارای پودر طلایی رنگ یا همان زر است تا روفرشی براق‌تر و زیباتر جلوه کند. وزن بالا ، استحکام بالا و سرخوردگی زیاد از مشخصات این نوع روفرشی به شمار می‌رود.

  88. سلام خداقوت خیلی خوب بود استفاده از روفرشی تاریخی دیرینه دارد و برای استفاده بهینه از آن تولید کنندگان با تجریباتی که داشتند اقدام به تولید یک روفرشی از هر جنس روفرشی مثل ترمه کردند که چهار طرف آن تعدادی کش دوخته شده است که کاملا روفرشی روی فرش ثابت می ماند و از فرش جدا نمی شود خصوصیت روفرشی کش دار به دلیل داشتن کش ها مورد توجه مشتریان قرار گرفت

  89. دیزان یه قسمت از خونم و طرح سنتی کار کردم و احتیاج به یه فرش خوشگل داشتم ولی به دلیل شاغل بودن اصلا وقت نمیکردم برم و بگردم طرح مورد نیازم و پیدا کنم . با اشنا شدن این سایت تونستم یک روفرشی جذاب ترمه بخرم واقعا ممنونم

  90. با سلام
    در خرید روفرشی اولین نکته ای که باید رعایت شود این است که رنگ روفرشی متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد.
    مدل‌هایی را انتخاب نمایید که قابلیت شستشو با لباسشویی و مواد شوینده را دارند.
    سعی نمایید روفرشی با الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی را انتخاب نمایید.
    روفرشی رنگ ثابت انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی و مکان‌های پررفت و آمد هستند.
    سایز روفرشی نباید بزرگتر از فرش شما باشد.

  91. انقدر جذاب و متنوع هستند که آدم دوست داره همش رو داشته باشه و از همشون استفاده کنه،تشکر میکنم از این سایت بابت ارسال به موقعی که دارند.

  92. سلام وقت بخیر من روفرشی مخمل ازتون خریدم و از زیباییش خیلی خوشم اومد. خیلی شیک و قشنگه و حس بهم ریختگی به خونه نمیده

  93. سلام و درود
    میشه بفرمایید جنس این روفرشی ها چیه و این که این روفرشی ها کشدار هست آیا با راه رفتن روی فرش جمع نمیشه.چون بچه های من خیلی شیطون هستن و خیلی فعالیت دارن

  94. سلام خسته نباشید از سایت روفرشی سازان سپاسگزارم که همیشه باکیفیت‌ترین و زیباترین روفرشی ها را برای ما ارسال کردند و با قیمت مناسب ممنونم از روفرشی های کشدار ترمه تون که برای ما ارسال شد درود بر شما

  95. روغن تنوع اجناس و کیفیت آنها بسیار عالی هستند و ترمهای کشدار تون هم بسیار فضای خونه رو زیبا کرده ممنونم از سایت خوب ترمه و روفرشی سازان و درود بر پشتیبانی خوب سایتتون ممنون از توضیحات داخل سایت

  96. این رو فرشی ها خیلی عالی هستند و خودم از شما به تعداد بالا خریداری کردم

  97. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    در صورت سفارش بالا تخفیف هم شامل حالمون میشه؟

  98. از محصولات شما بارها خرید کردم،واقعا محصولات شما کیفیت بالایی دارن،مخصوصا این روفرشی های ترمه،که زیبایی بالایی هم دارد

  99. سلام روزتون بخیر. رو فرشیم رسیده واقعا خیلی خوشگله و اصلا نشون نمیده رو فرشیه انگار خود فرشمه. خیلی خوب هم رو فرشم نشسته دیگه خیالم از بابت کثیف شدن فرشام راحت شده و راحت تو لباسشویی میندازم و میشورمش

  100. سلام من چند تا از رو فرشی بخوام برای خونه ی خودم ارسالش چجوریه؟ تعداد زیاد بشه امکان داره که ارسال رایگان باشه برامون؟
    برای خودم و مادرم و مادر همسرم میخوام هر کدوم چندتا

  101. واقعا روفرشی های متنوع و با کیفیتی دارید من برای جهاز دخترم دوباره از شما سفارش خواهم داد.

  102. باسلام روفرشی هاتون بسیار خوشاب و رنگتر از عکسشه. کیفیت چاپ و نقش و نگارها عالیه..ممنونم از شما بخاطر این روفرشی های دل انگیز و زیبا و ارسال سریع تون.

  103. باسلام روفرشی هاتون بسیار خوش آب و رنگ تر از عکسشه. کیفیت چاپ و نقش و نگارها عالیه.ممنونم از شما بخاطر این روفرشی های دل انگیز و زیبا و ارسال به موقع تون

  104. پس از مصاحبه شرایط شما برای خرید و سفارش به چه صورت می تواند شکل بگیرد

  105. طرح و رنگ های قشنگی داره .
    جالبه و کاربردیه .
    یک سوال داشتم شما رو میزی هم تولید میکنین ؟

  106. درود بر شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما اگر قیمتهاتون مناسب باشه انشالله که با شما همکاری داشته باشم ممنون میشم که نحوه ارسال و هزینه و بسته بندی را بفرمایید و چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم از شما

  107. سلام روز بخیر در طرح های متنوعی این محصول تولید می شود و شما با توجه به هارمونی منزل خود هر کدام را که دوست داشته باشید، میتوانید، انتخاب کنید، این کالا در سایزهای مختلفی تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما