خرید بهترین روفرشی ۱۲ متری مخمل

 خرید بهترین روفرشی ۱۲ متری مخمل


تولید کنندگان در زمینه تولید روفرشی ۱۲ متری مخمل برای محافظت از فرش دستباف  و .. پیشرفت بسیاری کرده اند. به طوریکه آن را در طرح های مختلف و زیبا و رنگ های متنوع تولید می‌کنند. روفرشی مخمل پورشه بهترین روفرشی مخمل کشدار است که توسط تولیدی کیاپوش تولید می شود. برای خرید بهترین روفرشی ۱۲ متری مخمل به صورت عمده و جزیی می توانید از کارشناسان ما در سایت حاضر راهنمایی بگیرید.

خرید بهترین روفرشی ۱۲ متری مخمل

انواع مدل روفرشی ۱۲ متری مخمل کیاپوش

خرید بهترین روفرشی 12متری

مخمل ابریشمی یا پورشه

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند.

چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که توسط تولیدی کیاپوش انجام می شود. مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

مخمل شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو نامیده می شود. شاید اسم شانل را اصلا بیان نکنند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

پس توصیه تولیدی کیاپوش به مشتریانی که می خواهند جنس با کیفیت بخرند، جنس پورشه است.

فروشنده روفرشی ۱۲ متری دور کشدار

بهترین روفرشی 12متری

روفرشی کشدار تفاوت قابل توجهی با روفرشی های دیگر دارد و به شکل طراحی شده است که دور تا دور آن را کش احاطه کرده و با فرش چفت می شود. این رو فرشی ها در سایز ۳ متری ۶ متری ۹ متری و ۱۲ متری در تولیدی کیاپوش تولید می شوند. قیمت آنها به نوع جنس و سایز آن ها بستگی دارد. شاید در بازار عواملی مانند طرح و رنگ آن را نیز بر قیمت دخیل کنند اما تولیدی کیاپوش تنها دو عامل جنس و ابعاد را موثر بر قیمت می داند.

ناگفته نماند روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. چرا که می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد نیز نصب شوند. این نوع دوخت باعث معایب بسیاری می باشد. از مهم ترین آن ها سُر خوردن روفرشی از روی فرش می باشد. این خود موجب درد سر برای خانم ها می باشد به طوریکه دائما مجبورند آن را صاف کنند.

اما شرکت تولیدی کیاپوش به کمک خیاطان زبر دست خود دوخت جدید و بی نظیری را به کار می بندد. در این دوخت به جای کش در وسط روفرشی نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. به این ترتیب روفرشی ایستایی چشم گیری دارد.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

2

  1. سلام وقت خیر
    وقتی چهار سمت این رو فرشی ها کش دارد سبب نمی شود که فرش قلمبه یا جمع بشود؟ ممنون میشم پاسخ سوال منو بدهید ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما