خرید کلی کاور فرش کشدار به قیمت کارخانه

خرید کلی کاور فرش کشدار به قیمت کارخانه


برای خرید کلی کاور فرش کشدار به قیمت کارخانه مشتریان بسیاری متقاضی می شوند. زیرا این محصولات زمانیکه به قیمت کارخانه خریداری شوند هم قیمت بسیار مناسبی دارند و هم می توان این محصولات را به صورت کلی و عمده خریداری کرد. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید  و عرضه روفرشی کشدار فعالیت دارد. این تولیدی کشدوزی منحصر به فردی ارائه داده است که جابجایی کاور بر روی فرش به حد چشم گیری کنترل شود. در این نوع دوخت به جای کش نوارهای قابل تنظیمی در وسط روفرشی قرار می گیرد. در اینصورت روفرشی ایستایی قابل توجهی بر روی فرش دارد.

منتها در بازار روفرشی های کشدار تنها یک دور دوزی ساده دارند. چون آن ها می خواهند روفرشی بر هر فرشی نصب شود. بدین ترتیب این روفرشی ها آن ایستایی مورد نیاز را بر روی فرش ندارند. دائما نیاز است که آن ها را صاف کنند.

خرید کلی کاور فرش کشدار به قیمت کارخانه

خصوصیات کاور فرش با کیفیت کیاپوش

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پازچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که قبلا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

روفرشی کشدار مخمل ابریشم یا پورشه طرح های متنوعی از جمله دوبعدی، سه بعدی ، طرح فرش، طرح کودک، طرح پتینه، مدرن، سنگ، طبیعت، و … دارد. تولیدی کیاپوش بنا به سلیقه ی مشتری طرح مورد نظر را بر روفرشی با ابعادی که مد نظر اوست چاپ می زند.

کاور فرش با کیفیت پایین

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

 

کاور فرش کشدار به قیمت کارخانه

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

چگونگی خرید کلی کاور فرش کشدار

یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

1

  1. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما