عرضه انواع روفرشی شش متری

عرضه انواع روفرشی شش متری


امروزه روفرشی کشدار  برای مراقبت و محافظت از فرش های گرانقیمت بسیار پرکاربرد است. در حالیکه اکثر خانه ها آپارتمانی هستند روفرشی شش متری در آن ها کاربرد زیادی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرکز عرضه انواع روفرشی شش متری با هدف جلب رضایت هر چه بیش تر مردم و مشتریان، این محصول ویژه را در سطح گسترده ای تولید و عرضه می کند. تولیدی کیاپوش با بهترین متریال و نخ مرغوب به تولید روفرشی کشدار می پردازد. این شرکت علاوه بر روفرشی انواع کاور رومیزی، رو مبلی، پرده و روبالشی و … نیز تولید می کند. سپس طرح مورد نظر شما را بر روی آن چاپ می زند. بدین وسیله می توانید دکوراسیون خود را با این طرح ها ست کنید.

مشخصات بهترین روفرشی شش متری کشدار

 

روفرشی کشدار شش متری

فرش دستباف ابریشم سالاری و دیگر فرش های گرانقیمت نیاز به روفرشی کشدار با جنس مرغوب دارند. خرید و فروش رو فرشی ها در انواع و اقسام مدل ها و جنس ها و طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع آن ها همیشه در بین خانم های خانه داری که افزون بر نظافت بر حفظ لوازم خانگی خود نیز توجه و دقت بسیاری به خرج می دهند، رایج بوده است.

در همین راستا شرکت تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار را  در طرح های متنوع تولید می کند. در زیر مشخصات این روفرشی ها را برمی شماریم.

  1. انواع آن ها قابلیت شست و شوی بسیار بالایی دارند. به همین سبب می توانید هر هفته یک بار آن ها را نظافت کنید. حتی براحتی می توانید در ماشین لباسشویی خانگی به شستشوی آن ها بپردازید. البته این ویژگی بیشتر مربوط به جنس پورشه نیز می باشد. چراکه جنس شانل به علت پرزدهی طرح و رنگ خود را به مرور از دست می دهد.
  2. انواع آن ها وزن های سبکی را شامل می شوند و از این رو پهن کردن و جمع کردن آن ها کار آسانی است.
  3. پارچه های مختلفی برای تولید آن ها به کار برده شده است: در حال حاضر تولیدی کیاپوش از جنس پورشه و شانل برای تولید روفرشی استفاده می کند.

مقایسه جنس شانل و پورشه

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه به گونه ای است که حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت، بدون آبرفت، رنگ ثابت و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی نیز می باشد.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد. که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب میشود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

رو فرشی شش متری

 چگونگی خرید انواع روفرشی شش متری

اگر می خواهید که کسی متوجه نشود شما در منزل تان بر روی فرش ها، از رو فرشی استفاده می کنید و زیبایی ظاهری دکور خانه تان زیر سوال نرود، روفرشی مخمل پورشه خریداری نمایید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع.  طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

تنوعات وسیع این محصول امکان انتخاب شما را گسترده تر می کند و شما با توجه به رنگ بندی منزل خود می توانید انواع و اقسام رنگ ها و طرح های آن را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما