عرضه انواع روفرشی ۱۲ متری

عرضه انواع روفرشی ۱۲ متری


روفرشی های یزدی و زیرانداز حصیری 12متری می توانند زیر انداز خوبی برای مسافرت باشند. اما روفرشی های کشدار مناسب کاور برای فرش های گرانقیمت می باشند و کاملا بر سطح فرش قرار می گیرند. تولید و عرضه انواع روفرشی ۱۲ متری کشدار نیز توسط شرکت تولیدی کیاپوش انجام می گیرد. نکته ای که اهمیت دارد اینست که روفرشی های کشدار موجود در بازار بیش از یک دور دوزی ساده آیتم دیگری ندارند. این برای ایستایی و ثابت ماندن بر فرش کافی نیست. تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

عرضه انواع روفرشی ۱۲ متری

مشخصات بهترین روفرشی  کشدار

روفرشی کشدار

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

روفرشی با کیفیت پایین

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را گفته و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

خرید روفرشی ۱۲ متری مخمل کشدار

روفرشی کشدار

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب، تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شستشو با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
کیاپوش سایت دیگری برای خرید آنلاین دارد. به صورتی متقاضیان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار، می توانند از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز انواع طرح های مدرن کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

این سایت توانسته ارتباط مستقیم بین تولید کننده روفرشی و مصرف کنندگان آن ایجاد کند تا افراد با اطمینان کامل از کیفیت و همچنین سنخیت قیمت این روفرشی ها با کیفیت آنها خرید خود را انجام دهند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید انواع روفرشی ۱۲ متری در بازارهای داخلی بیشتر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما