عرضه مستقیم روفرشی شش متری مخمل

عرضه مستقیم روفرشی شش متری مخمل


در خانه های آپارتمانی امروزی روفرشی شش متری از نمونه های رایج برای روکش فرش می باشد. به خصوص روفرشی مخمل کشدار از محبوبیت ویژه ای در بین افراد برخوردار است. شرکت تولیدی کیاپوش به تولید و سپس عرضه مستقیم روفرشی شش متری مخمل با بهترین الیاف و متریال می پردازد. برای خرید با کیفیت ترین روفرشی شش متری مخمل با تضمین دوخت و کیفیت، می توانید از ما که عرضه کننده مستقیم این محصول هستیم، بهره مند گردید.

عرضه مستقیم روفرشی شش متری مخمل

مشخصه های کیفی روفرشی شش متری مخمل کیاپوش

همانطور که می دانید فرش از جمله وسایل ضروری برای هر منزل محسوب می شود که ابتدا از لیز خوردن افراد در هنگام راه رفتن جلوگیری می کند و همچنین برای گرم کردن خانه در فصول سرد سال بسیار کاربرد دارد، نقش و کاربرد اصلی فرش برای نشستن افراد می باشد.

نکته حائز اهمیت این است که فرش به واسطه استفاده از نخ و الیاف فراوان برای دوخت و سایر موارد قیمت بالایی دارد و همچنین در صورت کثیف شدن به دلیل وزن سنگین و بافت ظریف شست و شو آن امری دشوار است، پس مراقبت از فرش در برابر عوامل خارجی امری واجب است.

مشخصه های کیفی روفرشی مخمل

خصوصیات بهترین روفرشی مخمل کیاپوش

اگر به دنبال جنس باکیفیت روفرشی مخمل کشدار می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در تولیدی کیاپوش انجام می شود، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

جنس های نامرغوب

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. احتمالا اسمی از جنس شانل نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

پس توصیه تولیدی کیاپوش به مشتریانی که می خواهند جنس با کیفیت بخرند، جنس پورشه است.

خرید بهترین روفرشی شش متری مخمل کشدار

خرید بهترین روفرشی شش متری کشدار

اگر در بازار دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. بدین ترتیب روفرشی های کشدار کیاپوش بر خلاف روفرشی های کشدار موجود در بازار ایستایی چشم گیری بر روی فرش دارند.

برای راهنمایی بیشتر و سفارش روفرشی مخمل کشدار شش متری و یا در ابعاد دیگر می توانید به قسمت تماس با ما در سایت حاضر رجوع کنید.هچنین می توانید در وبسایت خرید آنلاین کیاپوش انواع مدل ها را به همراه قیمت باورنکردنی مشاهده نمایید و در صورت تمایل ثبت سفارش کنید. در این وبسایت انواع طرح روفرشی از جمله طرح کودک، طرح فرش، طرح کلاسیک، طرح فانتزی و مدرن، طرح سه بعدی، طرح سنگ و…وجود دارند. تولیدی کیاپوش قادر است هر طرحی که مورد نظر شما مشتریان عزیز باشد را بر روفرشی چاپ بزند. حتی اگر این طرح عکس باکیفیتی از خودتان یا کودکتان باشد.

تولیدی کیاپوش علاوه بر روفرشی از پارچه پورشه برای روپشتی، رومیزی، کوسن و پرده نیز تولید می کند و بر آن طرح مورد نظر شما را چاپ می زند. سپس از دستگاه تثبیت رنگ برای ثابت ماندن آن استفاده می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما