عرضه مستقیم روفرشی مدرن دور کشدار

عرضه مستقیم روفرشی مدرن دور کشدار

روفرشی مدرن برای خانه های امروزی بسیار مناسب است. روفرشی مدرن دور کشدار از جمع شدن فرش و سر خوردن آن جلوگیری می کند. زیرا دور تا دور آن کش دوزی دارد. اما روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. عرضه مستقیم روفرشی مدرن دور کشدار توسط شرکت تولیدی کیاپوش نیز صورت می گیرد. تولیدی کیاپوش با دوخت جدید خود این مشکل را حل کرده است. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

روفرشی های مدرن دور کشدار دارای نقش و رنگ های زیبا و طرح های متنوع می باشند. برای راهنمایی گرفتن از کارشناسان کیاپوش می توانید از قسمت تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

عرضه مستقیم روفرشی مدرن دور کشدار

روفرشی باکیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

 

روفرشی دور کشدار مدرن

جنس پورشه

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

جنس شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که نام های دیگری مانند مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو را دارا می باشد. شاید اسم شانل را اصلا بر سر زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بگویند و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

پس توصیه تولیدی کیاپوش به مشتریانی که می خواهند جنس با کیفیت بخرند، جنس پورشه است. این شرکت هزاران طرح برای چاپ بر روفرشی دارد که شما طبق سلیقه ی خود می توانید هرگونه طرح را انتخاب کنید. از جمله طرح های آن طرح فرش، طرح کلاسیک، پتبنه، طرح سنگ، گلدار ، طرح کودک، طرح مدرن و دوبعدی و سه بعدی و… می باشد.

سفارش عمده روفرشی مدرن کشدار

 

سفارش عمده روفرشی مدرن ابریشمی

یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی مدرن، می توانند به وبسایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما