عرضه کننده روفرشی ۱۲ متری ترک

عرضه کننده روفرشی ۱۲ متری ترک


روفرشی ۱۲ متری ترک متقاضیان زیادی در سطح کشور دارد. این روفرشی ها بیشترین میزان فروش را در بازار دارند و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول به صورت عمده و کلی هستند. شرکت تولیدی کیاپوش، به عنوان عرضه کننده روفرشی ۱۲ متری ترک، این روفرشی را در انواع طرح تولید و بدون واسطه به فروش می رساند. بدین صورت افراد زیادی می توانند به قیمت مناسب این محصول را خریداری و از آن نیز استفاده نمایند. تولیدی کیاپوش نخ و الیاف و مواد اولیه را جهت تولید روفرشی از ترکیه وارد می کند و سپس خود به تولید روفرشی می پردازد.

عرضه کننده روفرشی ۱۲ متری ترک

معرفی انواع مدل روفرشی ۱۲ متری

 

با معرفی و شناخت انواع مدل روفرشی ۱۲ متری قطعا شما هم یکی از طرفداران خاص این محصول خواهید شد.

نوع جنس پارچه روفرشی کشدار
۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم

نوع بافت سه نخ گرد است. بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. این پارچه دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی و ضمانت بالای ۱۵ سال می باشد. این روفرشی بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی تمامی آلودگی های موجود بر روی سطح آن را با استفاده از مواد شوینده موجود در بازار پارچه تمیز کنید. بدون اینکه تغییری در ظاهر و یا کیفیت اولیه محصول ایجاد شود.

۲.-مخمل شانل

پرز زیادی در سطح دارد، که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف شده و خراب می شود.
ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ و از نوع بافت تاروپودی می باشد. اگر روفرشی شانل از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن مانند همه پارچه ها براحتی از هم جدا می شود. این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

انواع طرح روفرشی های کشدار کیاپوش شامل روفرشی کلاسیک، روفرشی مدرن، روفرشی طرح فرش و روفرشی طرح سنگ، گل، حیوانات و…  می باشد.  مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین طرح و رنگ کالا را خریداری و از آن نیز استفاده نمایند.

معرفی انواع مدل روفرشی ۱۲ متری

 

خرید مستقیم روفرشی ۱۲ متری ترک

 

خرید روفرشی ۱۲ متری ترک با قیمت عمده  و بدون واسطه سبب می‌ شود تا افراد با هر توان مالی قادر به خرید این کالا باشند. روفرشی ها دارای ضخامت های مختلف بوده و افراد می‌توانند به راحتی این کالا را خریداری کنند.
امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار ترک و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

روفرشی های ترک دارای کیفیت های مختلفی بوده و امروزه بیشتر مشتریان و خریداران سعی در خرید کالاهای دارای کیفیت که از سوی تولید کننده تضمین شود، می کنند. چرا که معتقدند تنها زمانی تولید کننده کالایی را از نظر کیفیت تضمین می‌ کند که از بهترین مواد اولیه و بهترین نوع الیاف برای تولید این کالا استفاده کرده باشد. همانطور که در بخش قبل گفتیم روفرشی های مخمل پورشه دارای کیفیت بالایی هستند و از طرف تولید کننده دارای ضمانت می باشند.

سایت خرید آنلاین کیاپوش: kiaposh.com 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما