فروشنده انواع روفرشی ترک در مشهد

فروشنده انواع روفرشی ترک در مشهد


انواع روفرشی ترک مشهد دارای کیفیت های متفاوتی در بازار می باشند. چراکه وارد کنند گان این روفرشی ها با هزینه های هنگفت گمرکی روبرو هستند. پس برای کاستن این هزینه ها جنس نامرغوب و بی کیفیت را وارد کشور می کنند سپس آن را به عنوان جنس ترک می فروشند. شرکت تولیدی کیاپوش برای حل این مشکل نخ و متریال اولیه را از ترکیه وارد می کند و سپس با دستگاه های مجهز وبروزی که دارد خود روفرشی تولید می کند. نوع بافت کیاپوش مدل تاری حلقوی سه نخ می باشد.

به صورتی که حتی اگر پارچه قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود. تولیدی کیاپوش به عنوان فروشنده انواع روفرشی ترک در مشهد پس از تولید آن را به طور مستقیم و بدون واسطه و با قیمت تولیدی برای مشتریان مشهد و سراسر کشور ارسال می کند. افراد زیادی متقاضی خرید این محصول هستند. این روفرشی ها دارای کیفیت بالایی بوده به همین خاطر است که توانسته نظر خریداران زیادی را برای خرید جلب نماید.

روفرشی کشدار در مشهد

روفرشی کشدار ترک چه خصوصیاتی دارد؟

 

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها می شود و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

روفرشی ترک

نوع بافت

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

بازار خرید روفرشی ترک در مشهد

بازار خرید روفرشی ترک در مشهد

 

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند. شرکت تولیدی کیاپوش هیچ تفاوت قیمتی برای انواع این طرح ها قایل نمی شود. خواه پرنقش و نگار باشد و خواه تک رنگ قیمت یکسانی دارند . تنها چیزی که باعث تفاوت قیمت روفرشی می باشد ابعاد و جنس روفرشی است. ت

ولیدی کیاپوش جنس پورشه را که دارای بافت سه نخ است به مشتریان روفرشی کشدار توصیه می کند. چراکه این جنس استحکام بالایی دارد و براحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد. جنس پورشه به علت کیفیت بالا و ضمانتی کاردهی بالای 15 سال که دارد، گرانتر از جنس شانل است.

این حنس با جنس ترک برابری می کند و حتی از آن متراکم تر است. بسیاری از فروشندگان جنس بی کیفیت شانل را با نام های مخمل کوبید و… و حتی به عنوان حنس ترک می فروشند. فقط به خاطر اینکه سود بیشتری کسب کنند. اما درواقع جنس شانل پرز دهی زیادی درسطح دارد که باعث کمرنگ شدن نقش روی آن با هر شستشو می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما