فروش انواع روفرشی ترک در مشهد

فروش انواع روفرشی ترک در مشهد


در دنیای مدرن امروز نگهداری و مراقبت از فرش با روفرشی های زیبا بسیار حائز است. فروش انواع روفرشی ترک در مشهد در برخی از فروشگاه های این شهر، صورت می گیرد. با این حال روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چراکه وارد کنندگان کالا، روفرشی نامرغوب و بی کیفیت را به عنوان روفرشی ترک اصل وارد کشور می کنند تا از هزینه های گمرکی بکاهند. لیکن شرکت تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه روفرشی را از ترکیه وارد کرده و خود به تولید روفرشی اقدام می کند. بدین صورت روفرشی باکیفیت را به صورت عمده و جزیی و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش انواع روفرشی ترک در مشهد

دلایل مرغوبیت روفرشی کشدار ترک کیاپوش

روفرشی ترک مشهد

 

چنانچه برای نگهداری فرش از روفرشی ترک استفاده می کنید، بهتر است در هنگام خرید، اطلاعاتی داشته باشید تا انتخاب آگاهانه ای انجام دهید. شرکت تولیدی کیاپوش خود به تولید روفرشی مخمل پورشه می پردازد که نخ و الیاف آن را از ترکیه وارد می کند. در زیر  مشخصات روفرشی کشدار باکیفیت کیاپوش را بررسی می کنیم.

  • نوع کشدوزی :

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد

چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد

  • نوع بافت:

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

  • همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده  حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

روفرشی کشدار ترک

مرکز خرید روفرشی ترک کشدار در مشهد

 

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان، بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار ترک در مشهد یا سایر شهر ها و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید. علاوه بر این تولیدی کیاپوش وبسایت خرید آنلاین نیز طراحی کرده که شما عزیزان می توانید با مراجعه به آن انواع طرح روفرشی کیاپوش را بررسی و خریداری نمایید. لینک وبسایت خرید اینترنتی کیاپوش: https://kiaposh.com/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما