فروش مستقیم روفرشی مدرن 9 متری

فروش مستقیم روفرشی مدرن 9 متری


روفرشی مدرن برای هر خانه ای که در آن فرش های نفیس و دست بافت وجود دارد، به کار برده می شود. فروش مستقیم روفرشی مدرن 9 متری توسط شرکت تولیدی کیاپوش نیز انجام می گیرد.  شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. این شرکت با برخورداری از کارشناسان مجرب و نیز دستگاه های مجهز و بروز به کمک نخ و مواد اولیه خارجی با بافت تاری حلقوی متشکل از سه نخ به تولید روفرشی می پردازد و سپس طرح مورد نظر مشتری را بر روی آن چاپ می زند. این شرکت علاوه بر روفرشی، رومیزی، روبالشی، کوسن و…. نیز تولید می کند.

فروش مستقیم روفرشی مدرن 9 متری

مشخصات بهترین مدل روفرشی مدرن

مشخصات بهترین مدل روفرشی

مشخصات بهترین مدل روفرشی را در زیر بر می شماریم تا بیش تر با این روفرشی های درجه یک و کاربرد های آن ها آشنا شوید. تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار جنس پورشه را به مشتریان پیشنهاد می کند. زیرا

  1. نوع بافت این پارچه سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد.
  2. یکی از مهم ترین مشخصه های آن سهولت در جمع آوری و پهن کردن این روفرشی ها است که کار را برای شما به شدت ساده تر می کند. دیگر نیازی نخواهد بود که هر لحظه با مشقت فراوان روفرشی های خود را بر روی فرش صاف و فیکس نمایید.
  3. این محصول کش هایی را در اطراف خود دارد که سبب می شود به سادگی بر روی فرش فیکس و ثابت گردند.
  4. جنس آن بسیار عالی است و از بهترین پارچه ها برای ساخت و تولید شان بهره برده می شود.
  5. به راحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی می باشد.

موارد بالا از ویژگی های جنس پورشه بود. در حالیکه جنس شانل کیفیت چندانی ندارد و ارزانتر است. چراکه پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. بنابراین نقش  آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است.  این پارچه از نوع بافت تارپودی می باشد و اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف می باشد.

بازار خرید روفرشی مدرن 9 متری

بازار خرید روفرشی مدرن ابریشمی

در بازار روفرشی های کشدار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.
امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیامی تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی مدرن، از تولیدی کیوش علوه بر اینکه می توانند از طریق سایت حاضر اقدام کنند، می توانند از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما