قیمت خرید روفرشی کشدار ترمه اصفهان

قیمت خرید روفرشی کشدار ترمه اصفهان

 روفرشی کشدار ترمه نسل جدید محصولاتی می باشد که امروزه جایگزین روفرشی های معمولی گردیده است. روفرشی کشدار توانسته محبوبیت زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. قیمت خرید روفرشی کشدار ترمه اصفهان بسته به دو عامل جنس و سایز آن است. شاید در بازار عوامل دیگری را همچون طرح و نقش به قیمت روفرشی دخالت دهند. اما شرکت تولیدی کیاپوش تنها همان دو فاکتور جنس و ابعاد را در قیمت روفرشی موثر می داند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش روفرشی دلخواه خود می توانید از طریق تماس باما در سایت حاضر با کارشناسان کیاپوش تماس بگیرید.

 

قیمت خرید روفرشی کشدار ترمه اصفهان

بهترین جنس روفرشی کدام است؟

بهترین جنس روفرشی کدام است؟

استفاده از روفرشی در فرهنگ ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. چراکه استفاده از فرش های دستباف و ماشینی یکی از مهمترین محصولات مورد استفاده در هر منزلی می باشد. استفاده از فرش در میان ایرانیان رواج فراوانی دارد. امروزه انواع روفرشی در جنس ها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشد.  میتوان روفرشی ترمه را یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین روفرشی ها دانست.

همچنین داشتن طرح های متنوع باعث زیباتر شدن فضای مورد استفاده می گردد. در تولید روفرشی ترمه از بهترین مواد اولیه استفاده می گردد که باعث گردیده این محصول طرفداران زیادی را در سطح جهان به خود اختصاص دهد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت همچون ترمه در تولید این روفرشی، باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت محصول گردیده است و می‌تواند به طول عمر زیاد این محصول اشاره نمود.

مزیت های استفاده از روفرشی کشدار ترمه اصفهان

مزیت های استفاده از روفرشی کشدار ترمه استفاده از روفرشی به دلایل مختلفی صورت می پذیرد. معمولاً در منازلی که کودکان خردسال وجود دارد، لزوم استفاده از روفرشی دوچندان می‌گردد. چرا که روفرشی مانع از کثیف شدن و لکه دار شدن فرش می‌شود. روفرشی می‌تواند به خوبی از فرش موجود در منازل محافظت نماید. یکی دیگر از مزیت های استفاده از روفرشی، عدم تابش نور خورشید و رنگ پریدگی فرش می باشد. همچنین در سالم ماندن فرش و کیفیت بافت آن تاثیر فراوانی دارد.

شستن مداوم و مکرر فرش باعث آسیب دیدن به بافت و کیفیت فرش می گردد. از این رو استفاده از روفرشی باعث کاهش شستشوی فرش می شود. می‌توان گفت این محصول با تمیز نگه داشتن فرش، مانع از شست‌وشوی مکرر آن می‌ گردد. روفرشی های موجود در بازار به دو نوع کش دار و بدون کش تقسیم بندی می شوند. در واقع استفاده از روفرشی های کشدار باعث سهولت در استفاده گردیده است.

یکی از مشکلات موجود در هنگام استفاده از روفرشی جمع شدن و چروک شدن آن می باشد. در واقع روفرشی های کشدار باعث حل این مشکل گردیده است، چرا که روفرشی های کشدار دارای ثبات می باشد و به صورت فیکس شده و محکم بر روی فرش قرار می‌گیرد. از دیگر مزیت های استفاده از روفرشی کش دار می‌توان به عدم پارگی و سوختگی فرش، جارو کشی راحت و آسان، ایجاد فضای زیبا و منحصر به فرد، شست و شوی آسان و حفاظت از فرش اشاره نمود.

تمایز کشدوزی کیاپوش

ناگفته نماند که روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دوردوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر هر فرشی نصب شود. البته این دوخت معایب زیادی دارد. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. سرخوردن روفرشی از روی فرش، موجب جمع شدن روفرشی می شود و جلوه خوبی ندارد. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

برای برطرف نمودن این نقص شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. همین امر موجب می شود، روفرشی مانند یک کاور روی فرش فیکس شود و از جمع شدن روفرشی جلوگیری شود.

 

عرضه مستقیم روفرشی کشدار ترمه اصفهان

عرضه مستقیم روفرشی کشدار ترمه اصفهان مجموعه کیاپوش در زمینه عرضه روفرشی کش دار فعالیت دارد. این مجموعه روفرشی کشدار را در سایزهای مختلف از قبیل روفرشی شش متری، 8متری، 9متری و 12 متری و… عرضه می کند. علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

5

  1. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  2. ممنون از این سایت که محصولات خیلی با کیفیتی رو داره عرضه میکنه و خیلی به موقع به درخواست های مشتریان رسیدگی میشه

  3. سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند.

  4. سلام خسته نباشید ممنونم از سایت خوب رو هرچی سازان لطفاً بفرمایید که با توجه به تنوع بالای روفرشی ها آیا امکان خرید حضوری در اصفهان وجود دارد و اینکه آیا شما در تهران نمایندگی دارید که بتوانیم حضوری خرید کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما