قیمت مدل های روفرشی ترک در بازار

مدل روفرشی ترک در بازار های ایرانی متفاوت است. مدل های جدیدی از این محصولات روز به روز در دسترس مشتریان قرار می گیرد که در کارخانه های تولیدی به کمک طرح های جدید  و مدرن تولید قرار می‌ گیرند. قیمت مدل های روفرشی ترک و فرش نگین مشهد 6 متری در بازار در راستای تنوع طرح و رنگ این محصولات، متفاوت است.

قیمت مدل های روفرشی ترک در بازار

قیمت روفرشی ترک فانتزی مدل جدید

قیمت روفرشی ترک فانتزی مدل جدید قیمت خرید زیرانداز حصیری راحل ترک در بازار متفاوت است. این محصولات در مدل‌ های جدیدی در دسترس مشتریان قرار می‌ گیرند که در کارخانه های تولیدی بر اساس نظر کارشناسان تولید کننده مورد تعیین قیمت واقع می شوند. رو فرشی ترک را می توان بر اساس مدل های مختلف دسته بندی کرد. در تولید این محصولات تولید کنندگان از طرح های مختلف استفاده می کنند که بسیار جذاب و زیبا هستند.

همان طور که مطلع هستید روفرشی ها در بازار خرید در برند و ساخت کشور های مختلف به مشتریان معرفی می‌ شوند. یکی از پرفروش ترین نمونه روفرشی های خارجی موجود در بازار ایران روفرشی های ترک هستند که در کارخانه های ترکیه به کمک بهترین برند ها تولید می شوند. روفرشی های ترکی در بازار ایران با طرح های فانتزی به مشتریان معرفی می‌ شوند. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و زمینه گسترده را برای انتخاب مشتریان فراهم می سازند. در زمینه معرفی طرح های روفرشی ترک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روفرشی ترک فانتزی در طرح عروسکی
  • روفرشی ترک فانتزی در طرح گل
  • روفرشی ترک فانتزی در طرح ماشینی

همان طور که اشاره کردیم قیمت روفرشی های ترک در بازار ایران متفاوت است. این محصولات به صورت وارداتی در برند های مختلف به مشتریان معرفی می‌ شوند و هر کدام از آن ها قیمت خاصی به خود می گیرند. غالباً قیمت روفرشی های ترک فانتزی بر اساس جنس، رنگ، طرح و اندازه آن ها در بازار مشخص می شود.

راهنمای خرید زیباترین مدل روفرشی ترک

در تولید روفرشی های ترک معمولاً از جنس الیاف ابریشمی در هم تنیده شده استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های روفرشی های ترک فانتزی نرمی و لطافت بیش از حد این محصولات است که در زمان راه رفتن روی آن حس بسیار خوبی را به کاربر می دهد.

روفرشی های ترک فانتزی در بهترین شرایط و به کمک پیشرفته ترین تکنولوژی ها با مدل‌ های جدید تولید و وارد بازار می‌ شوند. این محصولات با توجه به کارایی های زیادی که دارند با خیل عظیمی از مشتریان روبرو هستند و در راستای همین موضوع تولید کنندگان این محصولات، طرح و رنگ‌ های مختلفی در تولید این محصولات به کار می‌ برند که بتواند پاسخگوی نظر و سلیقه مشتریان مختلف باشند.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم مهم‌ ترین طرح‌ های روفرشی ترک در نمونه های عروسکی، گلدار و ماشینی نمایان است. این طرح و مدل ها جزو زیبا ترین مدل روفرشی ترک هستند. در زمان خرید بهترین و زیباترین روفرشی ترک می توانید در زمینه جنس تولیدی این محصولات راهنمایی های لازم را بگیرید تا بتوانید خرید موفقیت‌ آمیزی داشته باشید.

ناگفته نماند که روفرشی های ترک در سایز بندی های مختلف در بازار موجود هستند و معمولاً این محصولات در سایز های زیر به مشتریان معرفی می‌ شوند:

  • سایز ۴ متری
  • سایز ۶ متری
  • سایز ۹ متری
  • سایز ۱۲ متری

جدید ترین طرح ها و مدل های روفرشی ترک در بازار

جدید ترین طرح ها و مدل های روفرشی ترک در بازار جدیدترین و زیباترین طرح و مدل روفرشی های ترک موجود در بازار الهام گرفته از طرح های گل است که بسیار زیبا و جذاب می باشد. در طراحی مدرن ترین روفرشی های ترک از تکنولوژی های مدرن استفاده می شود و همین موضوع باعث شده است که خصوصیات این محصولات در بازار بی نظیر باشد و روفرشی های ترک در بازار نسبت به دیگر روفرشی ها طرفداران بیشتری دارند و می توانند برای دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

معمولاً از روفرشی های ترک به منظور محافظت از فرش ها و قالی های گران قیمت استفاده می شود. روفرشی های ترک به نحوی طراحی می شوند که روی فرش و قالی  سر نمی خورند. برخی از این رو فرشی ها به صورت یک رو و برخی به صورت دو رو تولید می شوند. در راستای تفسیر بهتر این موضوع می‌ توان گفت روفرشی های دو رو می‌ توانند در زمانی که یک روی آن  ها کثیف شد از روی دیگر آن  می توان استفاده کرد.

ویژگی های روفرشی ترک ابریشمی

ویژگی روفرشی ترک ابریشمی در نحوه تولید و هم چنین در الیاف به کار برده شده در این محصولات دیده می‌ شود. در تولید روفرشی های ترک ابریشم دار همان طور که از نامش بر می آید از بهترین الیاف ابریشم استفاده می شود. الیاف ابریشم مورد استفاده در این محصولات دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی هستند که در نهایت روفرشی های ترک ابریشمی با نرمی و لطافت خاص رضایت مشتریان را به همراه دارند.

همان طور که گفته شد یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های روفرشی های ترک ابریشم نحوه تولید این محصولات است. در زمان تولید انواع روفرشی ترک این محصولات را به صورت چهار طرف کش طراحی می‌ کنند. این روش تولید باعث می‌ شود که این محصولات در عین سبکی که دارند به آسانی جمع نشود و سر نخورد و هم چنان بر روی محل مورد استفاده ثابت بمانند.

روفرشی های ترک ابریشم علاوه بر ویژگی های گفته شده دارای مزیت های دیگری نیز هستند که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات از فرش های گران قیمت در برابر نور خورشید که باعث رنگ رفتگی فرش می شوند محافظت می نمایند.
  • با استفاده از روفرشی های ترک می توان خواب فرش را حفظ کرد به طوری که به بافت آن ضربه وارد نشود.
  • با استفاده از روفرشی های ترک، فرش همچنان تمیز باقی می‌ ماند و نیاز به شستن ندارد.
  • روفرشی های ترک از سوخته شدن و پاره شدن فرش های گران قیمت در اثر عوامل مختلف جلوگیری می کنند.
  • طرح و رنگ رو فرشی های ترک بسیار گسترده است و می‌ تواند با سلیقه های مختلف هم خوانی داشته باشد.

در کنار تمام مزایایی گفته شده درباره روفرشی های ترک، معایبی نیز موجود است. یکی از مهم ترین معایب روفرشی های ترک قیمت بالای این محصولات است. روفرشی های ترک قیمت های بیشتری نسبت به دیگر روفرشی ها به خود می گیرند. قیمت بالای این محصولات مربوط به الیاف ابریشمی آن ها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما