مرکز خرید روفرشی مخمل ترک کشدار در تهران

روفرشی ها و زیرانداز حصیری 9متری  محصولی از جنس پارچه هستند که ضخامت آنها خیلی بیشتر از پارچه است. و غالبا برای پهن کردن بر روی فرش مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ضخیم پهن شده روی فرش باعث می شود که فرش های شما به دلیل آفتاب های طولانی مدت و رفت و آمد زیادی که انجام می شود کیفیت و تمیزی خود را از دست ندهد.
روفرشی مخمل ترک کشدار یکی از بهترین گزینه ها هستند که علاوه بر اینکه باعث نو و تمیز ماندن فرش شما می شود باعث زیبایی و همچنین تنوع فرش و خانه شما نیز می شود.

مرکز خرید روفرشی مخمل ترک کشدار در تهران

مدل های جدید روفرشی مدرن ابریشمی و مخمل

مدل های جدید روفرشی مدرن ابریشمی و مخمل روفرشی و زیرانداز حصیری ارزان ها مدل های گوناگونی دارد. برای مدل های جدید روفرشی ها بیشتر از نقش و نگار گلیم و همچنین فرش های دستی استفاده شده است و در بیشتر زیرانداز های طرح ایرانی از نقشه های اسلیمی، ترنج و همچنین لچک نیز مانند محصولات فرش ماشینی در آن به کار رفته شده است.
در این بین برای فرش ها مدل های جدید روفرشی مدرن ابریشمی و مخمل مناسب ترین گزینه است چرا که در کنار کیفیت بالایی که دارند از تنوع رنگ و طرح های زیادی نیز برخوردار هستند.
فروش روفرشی مدرن مخمل به دلیل انتخاب طرح و رنگ های زیادی که وجود دارد بالا است و طرفداران خاص خود را دارد.

بهترین و باکیفیت ترین روفرشی ها را در انواع مختلف ابریشمی و مخمل،  می توان در فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز این محصولات خریداری کرد. در این روفرشی ها از نخ های کوبلن و نخ ابریشم استفاده شده است که این دلیل باعث زیبایی و ظرافت آن می شود و همین امر فروش را بالا برده است.

از مدل های دیگر رو فرشی می توان روفرشی مخمل گلدار و روفرشی مخمل ساده را نام برد. استفاده از این روفرشی ها برای خانه های شلوغ و همچنین آنهایی که دارای فرزند کوچک هستند انتخابی ضروری می باشد.

زیرا اگر از روفرشی برای این خانه ها استفاده نگردد خیلی زود فرش از بین خواهد رفت و هیچ راه برگشتی نخواهد بود. پس بهترین راه حل شما استفاده از روفرشی های با کیفیت و ضخیم برای محافظت و نگهداری از کیفیت فرش می باشد.

مشخصات روفرشی مخمل دور کش دار ترک

از جمله مشخصات بارز روفرشی های مخمل دور کش دار ترک این است که دارای ضخامت بالایی می باشند که به وسیله یک نخ معمولی و یک نخ مخمل به تولید رسیده اند.

زیرانداز دو شانل نیز مانند مخمل ها دارای ضخامت بالایی هستند و علت این موضوع استفاده از دو نخ مخمل برای بافت این زیرانداز می باشد. اگر نوع با کیفیت تر آن روفرشی ها را خواهان باشید می توانید روفرشی های مخمل را انتخاب کنید.

این رو فرشی از نخ ابریشم مصنوعی و نخ مخمل ممتاز بافته شده است. و بالاترین کیفیت روفرشی در بازار را دارد. این نوع از روفرشی های ترک دارای طرح مدرن نیز هستند که می توانید برای خانه های تازه ساخت که بیشتر عروس و داماد ها هستند استفاده کنید.
از دیگر مشخصات روفرشی مخمل کش دار آن است که دور تا دور آن را کشی احاطه کرده است تا به راحتی زیر فرش برود و ایستادگی خوبی داشته باشد و در هنگام راه رفتن لیز نخورد و جا به جا نشود.
روفرشی های کش دار نسل جدید روفرشی های ترکیه ای اند که امروزه به شدت طرفدار پیدا کرده اند زیرا این نوع روفرشی ها همانطور که از اسم آن پیدا است دور آن کشدار هستند یعنی کشدار بودن شان باعث می شود از روی فرش تکان نخورند.
این نوع روفرشی ها طوری طراحی شده اند که کش آن ها زیر فرش می رود و هرکس نداند فکر می کند فرش جدید خریده اید نه روفرشی، روفرشی های کش دار ترکیه ای طرح های خیلی خاص و زیبایی دارند که نظر هر شخصی را به خود جلب می کند.
نکته‌ های بسیار جالبی که در مورد روفرشی وجود دارد این است که طرح‌ ها و نقش‌ های آن از طرح‌ های معروف قالی و گلیم برگرفته شده است یعنی این نوع روفرشی ها نقش و نگار آن برگرفته از گلیم فرش و یا خود فرش است.

عرضه مدل های روفرشی مخمل ترک در اهواز

عرضه مدل های روفرشی مخمل ترک در اهواز نمایندگی مدل های روفرشی مخمل ترک در اهواز نمایندگی هایی را دارا است که انواع روفرشی ترک را در بازار های داخلی عرضه کرده و به فروش می رساند. در صورتی که شما تمایل داشته باشید برای فرش های خانه خود روفرشی را تهیه کنید که بهترین کیفیت را به همراه زیباترین مدل داشته باشد می توانید شما روفرشی مخمل ترک را با قیمت مناسب خریداری کنید.
عرضه روفرشی ترک در اهواز یکی از بهترین روفرشی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برخی از افراد علاقه ای به روفرشی کشدار ندارند آنها می توانند از روفرشی های عرضه شده در شهر اهواز استفاده نمایند.
روفرشی هایی که در این شهر تولید می شود از مرغوبیت و کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

راهنمای خرید روفرشی مخمل ترک کشدار

برای خرید بهترین روفرشی مخمل ترک کشدار باید به نکاتی توجه کرد مانند اینکه یک روفرشی نباید روی فرش سر بخورد و جابه جا شود پس باید هنگام خرید روفرشی کش دار را تهیه نمایید.
یک روفرشی خوب باید ضخامت مناسب را دارا باشد نه خیلی نازک و نه خیلی کلفت و ضخیم. بهترین روفرشی باید کیفیت بالایی از نظر تار و پود الیاف داشته باشد چه بسا در هنگام شستشو پرز ندهد و گره در ان ایجاد نشود.
یک روفرشی خوب با استفاده از نخ های بکار رفته باعث لطافت و درخشندگی روفرشی می شود که این خود جلوه زیبایی به فرش می دهد. در مدل مخمل به دلیل رنگ های فوق العاده خاص در آن باعث زیباتر شدن و جلوه دار تر شدن رو فرشی می شود.
بهتر است برای خرید یک روفرشی به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز آن در اهواز مراجعه کرده تا از نزدیک جنس پارچه را ببینید و لمس کرده تا بتوانید یک انتخاب درستی داشته باشید.
سلیقه افراد متفاوت است و همچنین سبک خانه ها نیز با هم فرق دارد در بعضی از خانه ها رو فرشی با طرح کلاسیک و در تعدادی از خانه های دیگر رو فرشی با طرح سنتی را خواهان هستند.
برای خرید روفرشی ترک کشدار باید با توجه به سایز فرش منزل خودتان یک سایز استاندارد انتخاب کنید تا دقیقا فیکس فرش شما باشد و وجه بدی نداشته باشد. روفرشی های طرح ترک این امکان و انتخاب را به همه ی افراد داده است و تمامی طرح ها را با توجه به همه سلیقه ها تولید کرده است.
که در کنار زیبایی از استقامت بالایی نیز برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما