مرکز پخش روفرشی ترک کشدار در تهران

مرکز پخش روفرشی ترک کشدار در تهران


خوشبختانه در کشور ایران مراکز زیادی در حوزه های مختلف به فعالیت مشغول هستند.  برای مثال مرکز پخش روفرشی و زیرانداز حصیری 9متری یکی از این مراکز فعال در زمینه روفرشی می باشد. شرکت تولیدی کیاپوش، به عنوان مرکز پخش روفرشی ترک کشدار در تهران، چند سال است که در زمینه تولید روفرشی فعالیت دارد. این مرکز با دارا بودن دستگاه های مجهز و بروز از بهترین الیاف برای تولید روفرشی استفاده می کند و سپس طرح مورد نظر را بر روفرشی چاپ می زند. در این تولیدی پحش انواع مختلفی از روفرشی های ترک در ابعاد و اندازه های مختلف متناسب با نیاز تمامی مشتریان و خریداران با قیمت مناسب و عالی عرضه می شود. فروش این مجموعه بدون واسطه بوده و به ضورت غیر مستقیم کالای نهایی تولیدی خود را به فروش می رساند.

روفرشی کشدار در تهران

 

بررسی کیفیت روفرشی ترک کشدار

روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند چراکه وارد کنندگان به علت کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب وارد می کنند و در بازار به عنوان روفرشی ترک به مشتریان می فروشند. اما تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ و متریال اولیه با بهترین کیفیت از ترکیه خود به تولید روفرشی می پردازد. روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک اصل که  دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

کیفیت این محصول تحت تاثیر پارامترهای بسیار زیادی علی الخصوص نوع متریال و پارچه استفاده شده در تولید آن بستگی دارد. کیفیت عالی این نوع روفرشی های ترک سبب شده تا محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان داشته باشد.

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

روفرشی ترک کشدار

 

عرضه روفرشی ترک کشدار در تهران

 روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

2

    • سلام س.ذ. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالات خود لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما