پخش انواع روفرشی سه بعدی 4 متری مخمل

پخش انواع روفرشی سه بعدی 4 متری مخمل


پخش انواع روفرشی سه بعدی برای فرش دستباف   و ماشینی  با کمترین قیمت، همراه با کیفیت هایی مثال زدنی و قابل قبول در این مجموعه در حال انجام می باشد. فروش عمده روفرشی برای خریدارانی که قصد خرید عمده دارند، گزینه مناسبی است. شما می توانید سال های سال از این روفرشی بدون هیچ تغییر رنگ و کیفیتی استفاده کنید. چراکه شرکت تولیدی کیاپوش مجهز به دسنگاه های تثبیت رنگ با کیفیتی است، که در تولید روفرشی ثبات طرح و رنگ را تضمین می کند. پخش انواع روفرشی سه بعدی 4 متری مخمل، در این تولیدی از طریق سایت حاضر صورت می گیرد.

پخش انواع روفرشی سه بعدی 4 متری مخمل

چرا روفرشی کشدار  مخمل سه بعدی را از کیاپوش تهیه کنیم؟

1.روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده می شوند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز نشده اند.
از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش خارج شده و این امر باعث درد سر برای خانمها می شود. آن ها دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند چون این روفرشی ها در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت آنچنانی ندارند.
اما شرکت تولیدی کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده  این خطا را به صفر رسانده اند. خیاطان زبردست کیاپوش در وسط  روفرشی به جای کش نوارهای قابل تنظیمی  دوخت کرده اند، که علاوه بر  کنترل جابجایی روفرشی، باعث ایستایی چشمگیر آن می شود.

2. دومین مزیت روفرشی های کشدار مخمل کیاپوش نوع بافت پارچه مورد استفاده برای روفرشی است.روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی هستند که متشکل از سه نخ می باشد. به طوری که دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند.
یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد به هیچ وجه تاروپود آن از هم جدا نمیشود و این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. بدین ترتیب روفرشی مخمل کیاپوش دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل که ( دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو. مخمل کوبید و .و.میباشد ) و نیز دارای بافت تاروپودی هستند، می‌باشد.

3. سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش این است که با توجه به داشتن دستگاه های پیشرفته و بروز، کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی آماده و ارسال میشود.

قیمت خرید روفرشی سه بعدی در بازار کرج

قیمت خرید روفرشی سه بعدی در بازار کرجروفرشی سه بعدی مخمل علاوه بر دوام بالا، به دلیل داشتن رنگ تیره بر اثر راه رفتن های زیاد با کفش کثیفی را به خود جذب نمی کند. این روفرشی  به راحتی قابل پاک کردن است و آلودگی ها را زیاد نشان نمی دهد. بنابراین نیاز به تعویض چند باره روفرشی و صرف هزینه های مجدد نخواهید داشت.

شرکت تولیدی کیاپوش، عرضه کننده روفرشی های مقاوم و با کیفیت در اندازه های مختلف و طرح های شیک و جذاب، با قیمت مناسب می باشد. برای خرید روفرشی سه بعدی در بازار کرج یا هر کجای ایران می توانید از طریق سایت حاضر اقدام نمایید. چراکه کیاپوش از سراسر ایران سفارش می گیرد.

اگر بخواهید خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید، می توانید با شماره تماس های بخش تماس باما داخل سایت تماس بگیرید. مشاوران کیاپوش اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهند. اینکه در کدام مکان از کدام روفرشی برای پوشش کف استفاده کنیم بسیار با اهمیت است. چرا که اگر در انتخاب روفرشی مناسب مکان دقت نکنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما