قیمت روز روفرشی مدل ترک در بازار

قیمت روز روفرشی مدل ترک در بازار با توجه به شرایط بازار هر روز در نوسان می باشد. روفرشی و فرش نگین مشهد 6 متری نوعی پارچه ضخیم است که معمولا روی قالی انداخته می شود و در مدل های مختلفی تولید می شود.

قیمت روز روفرشی مدل ترک در بازار

لیست قیمت روفرشی مدرن ابریشم ترک

لیست قیمت روفرشی مدرن ابریشم ترکلیست قیمت روز زیرانداز حصیری راحل ابریشم ترک بسته به نوع خرید، طرح و مدل و شرایط عرضه و تقاضا متغیر می باشد. تمیز کردن خانه همیشه یکی از دغدغه های خانم ها بوده است. یکی از وسایل منزل که تمیز بودن آن ها بسیار مهم می باشد. فرش ها هستند. اگر شما در منزل کودک داشته باشد فرش های شما بیشتر در معرض کثیف شدن هستند و ممکن است کودک شما هنگام غذا خوردن فرش ها را کثیف کند. به خاطر همین استفاده از انواع روفرشی ها توصیه می شود. شما می توانید این روفرشی ها را روی قالی های خود بیندازید تا فرش شما کثیف نشوند.

از انواع روفرشی ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • روفرشی کلاسیک: این نمونه دارای طرح های مختلفی مانند طرح های خشتی، افشان، لچک، ترنج و….. است. این زیر انداز ها چون ضخامت کمی دارند حمل آن ها به راحتی انجام می شود. به خاطر همین برای سفر و گردش بهترین گزینه می باشند.
  • روفرشی های مدرن: این نمونه همان طور که از نامش پیداست برای منازل و دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. از مدل این روفرشی ها می توان به الیاف شانل یا مخمل اشاره کرد که بسیار و منحصر به فرد می باشد.
  • روفرشی های مدرن ابریشمی : این مدل روفرشی از ابریشم مصنوعی بافته شده است. افرادی که به پرز حساسیت دارند باید به جای روفرشی های پرز دار از این نمونه استفاده کنند.
  • روفرشی مدرن ترک کشدار: این نمونه هم جزو روفرشی های مدرن می باشد و ساخت کشور ترکیه است. از مزایای این روفرشی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- دور تا دور آن ها کش دوزی شده است. 2- این نمونه سر نمی خورد.

بهترین مارک روفرشی ایرانی و خارجی

بهترین مارک روفرشی ایرانی و خارجی توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. از مزیت های روفرشی های مخمل به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این نمونه روفرشی ها درخشندگی و لطافت بی نظیری دارند.
  • این مدل ها از نخ هایی ساخته شده اند که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند.
  • از طرح های زیبا و سنتی تشکیل شده اند.

انواع روفرشی ها مانند قالی ها در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند تا شما بتوانید آن ها را مطابق با دکوراسیون و وسایل منزل خود کنید. این گونه محصولات در ضخامت های متفاوتی در بازار یافت می شوند. ضخامت های پایین این روفرشی ها را می توان به عنوان زیر انداز در هنگام سفر و تفریح استفاده کرد. این محصولات وزن سبکی دارند به خاطر همین در صورت کثیف شدن به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد.

این محصولات به راحتی لیز نمی خورند و جای خود ثابت می باشند ولی با این حال شما می توانید گوشه آن ها را زیر مبل ها بگذارید. تا در هنگام مهمانی ها یا زمانی که کودکتان روی آن ها بازی می کند روفرشی جمع نشود. این گونه محصولات چون بیشتر شسته می شوند به راحتی می توان لک های روی آن ها را شست و در برابر  انواع مواد شوینده مقاوم هستند و با شستن زیاد آن ها شل نمی شوند و تار و پودر آن ها از هم جدا نمی شوند. 

استفاده از این محصولات باعث می شود تا شما بتوانید تا سال های سال قالی های خود را تمیز نگاه دارید همیشه توصیه می شود در هنگام خرید قالی روفرشی هم خرید کنید تا بتوانید فرش های خود را نو نگاه دارید. روفرشی ها نسبت به قالی ها قیمت ارزانی دارند و با کهنه شدن آن ها شما دوباره می توانید آن را خریداری کنید اما قالی ها قیمت بالایی دارند و اگر کهنه شوند توان خرید آن ها برای همه وجود ندارد. بنابرین شما می توانید با خرید روفرشی ها به راحتی از قالی های خود محافظت کنید.

بزرگترین فروشگاه فروش روفرشی ترک در تهران

بزرگترین فروشگاه فروش روفرشی ترک در تهرانبزرگترین فروشگاه فروش روفرشی ترک در تهران توانسته با عرضه مدل های متنوع این محصول سودی فوق العاده بدست آورد. مراحل تولید روفرشی شامل موارد زیر می شود:

  • چله پیچی
  • بافندگی
  • دوردوزی
  • بسته بندی

در اولین مرحله دوخت این پارچه ها نخ ها را به صورت چله می کنند تا بتوان آن ها را در ماشین بافندگی قرار داد. زمانی که این نخ ها از سیستم کنترل نخ گذشتند روی غلطک پیچیده می شوند و بر اساس طرح های متنوع بافت روفرشی انجام می شود. تولید کنندگان سعی می کنند از بهترین نخ برای دوخت این محصولات استفاده کنند. تا مقاومت نخ ها افزایش یابد. علاوه بر این که روفرشی ها دارای مدل و طرح های مختلفی هستند در سایز های متنوعی هم تولید می شوند از این سایزها می توان 3 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری اشاره کرد. از میان این سایزها روفرشی های 12 متری بیشترین صادرات را دارند. شما می توانید بر اساس اندازه منزل خود هر سایزی را که نیاز دارید انتخاب کنید.

قیمت روفرشی ترک بسته به نوع خرید، طرح و مدل متفاوت می باشد. مدل روفرشی ترک در رنگ های متنوعی عرضه می شود. فروشگاه روفرشی با عرضه انواع مدل های این محصول توانسته سود فوق العاده ایی بدست آورد.

مدل های چدید روفرشی ترک در بازار

مدل های جدید روفرشی ترک در بازار بسیار داغ و پر رونق می باشد. از مزیت های استفاده از روفرشی ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • این روفرشی ها باعث می شوند آفتاب به فرشی ها نخورد چون آفتاب می تواند رنگ قالی را از بین برد.
  • این گونه محصولات می تواند عیب های قالی را بپوشاند. علاوه بر این از پاخوردگی فرش ها هم محافظت می کنند.
  • این روفرشی ها از کثیف شدن قالی ها جلوگیری می کنند. که این به نوبه خودش می تواند باعث صرفه جویی در آب و هزینه ها شود و دیگر نیازی به شستن و دادن فرش ها به قالی شویی نباشد.
  • این محصولات باعث می شوند از سوخته شدن و پاره شدن قالی ها جلوگیری کرد.
  • در طرح، رنگ و مدل های متنوعی در بازار یافت می شوند. به آسانی روفرشی ها سر نمی خورند و جمع نمی شوند.
  • روفرشی های مخمل و ابریشم می توانند محیط را زیبا و آراسته کنند.
3

  1. سلام، وقت بخیر،
    سایتتون خیلی جامع و خوبه قصد خرید دارم اگر امکانش هست کاتالوگ ولیست قیمت ها رو برام بفرستین.

    • سلام پورغلامی. وقت بخیر. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت ها از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما